ترمیم ناخن در نیاوران

یکی از بهترین خدماتی که در لاینی مجزا در سالن های آرایش و زیبایی ارائه می شود، کاشت و ترمیم ناخن است. همان طور که می دانید توجه و اهمیت دادن به زیبایی دست ها امروزه بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفته است. به همین دلیل اقدامات و روش های مختلف و مهمی برای زیباتر شدن دست ها در آرایشگاه ها انجام می شود.

ترمیم ناخن در نیاوران

یکی از بهترین روش ها برای زیباتر شدن دست ها، کاشت ناخن است. همان طور که می دانید ناخن پس از این که کاشته می شود، لازم است پس از مدتی فرد برای ترمیم آن هم اقدام کند.

😍 قیمت خدمات آرایشگاه زنانه در نیاوران  از ۷۰,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
❤️ انواع خدمات آرایشگاه زنانه نیاوران کاشت مژه، ناخن ، شینیون ، رنگ و لایت، آرایش عروس و…
💎 ویژگی های قصر جم نیاوران  خدمات کامل،رعایت بهداشت،استفاده از بهترین برندهای دنیا
💅 انواع خدمات ناخن در آرایشگاه نیاوران  کاشت، ترمیم  و طراحی ناخن
ترمیم ناخن در نیاوران
ترمیم ناخن در قصرجم
ترمیم ناخن در سالن قصر جم
ترمیم ناخن در جم سنتر
ترمیم ناخن در نیاوران
ترمیم ناخن در نیاوران

در صورتی که شما نیز به زیبایی دستان خود اهمیت می دهید و قصد کاشتن ناخن دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با اهمیت ترمیم نمودن ناخن و نکات مهم برای پیدا کردن آرایشگاه خوب برای ترمیم ناخن در نیاوران به طور کامل آشنا شوید.

خدمات ترمیم ناخن در نیاوران

یکی از خدمات پر طرفداری که امروزه در سالن های زیبایی مختلف از جمله سالن آرایش قصر جم ارائه می شود، خدمات کاشت یا ترمیم نمودن ناخن است. با توجه به این که امروزه خدمات کاشتن ناخن طرفداران زیادی دارد، نیاز به دریافت و استفاده از خدمات ترمیم ناخن در نیاوران نیز افزایش یافته است.

این روش زمانی انجام می شود که ناخن های مشتری مدتی پس از کاشتن، رشد کرده و ظاهر زیبای اولیه را ندارد.

در ترمیم ناخن در نیاوران، ناخن کار با توجه به مدلی که مشتری مد نظر دارد، اقدام به ترمیم کردن ناخن ها می کند. پس از آن با توجه به مدل جدیدی که مشتری مد نظر دارد، مدل جدید ناخن را برای او طراحی کرده و شروع به کاشت آن می کند.

خوشبختانه امروزه انواع مدل های جدید و متنوع برای کاشتن ناخن وجود دارد و مشتریان با توجه به فرم دست ها و علاقه خود می توانند بهترین مدل را برای کاشت پس از بازسازی ناخن ها انتخاب کنند

ترمیم ناخن در نیاوران

قیمت ترمیم ناخن در نیاوران

یکی از سوالات متداولی که زمان ترمیم نمودن ناخن برای خانم ها مطرح می شود، در مورد قیمت ترمیم ناخن در نیاوران یا سایر مناطق جغرافیایی مختلف است.

به طور کلی قیمت و تعرفه مشخصی برای این خدمات وجود ندارد. بلکه عوامل مختلف دیگری در تعیین قیمت ترمیم ناخن در نیاوران تاثیر گذار هستند که مهم ترین عوامل به شرح زیر است:

  1. سابقه کار ناخن کار
  2. میزان مهارت ناخن کار
  3. منطقه جغرافیایی سالن آرایشگاه
  4. نوع مواد کاشت و ترمیم نمودن ناخن
  5. میزان کیفیت مواد ترمیم نمودن ناخن
  6. نوع طراحی ناخن جدید
  7. مدت زمان لازم برای ترمیم نمودن ناخن ها و کاشت مدل جدید

سالن زیبایی ترمیم ناخن در نیاوران

بهترین ترمیم ناخن کار در نیاوران

توجه به زیبایی ناخن ها و دست ها به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی دست ها و به ویژه افزایش اعتماد به نفس خانم ها محسوب می شود. به همین دلیل استقبال خانم ها برای مراجعه به سالن زیبایی برای دریافت خدمات ترمیم ناخن در نیاوران، نیز افزایش یافته است.

سالن زیبایی قصر جم یک سالن تخصصی کاشت ناخن در نیاوران است که انواع خدمات زیبایی از جمله طراحی، کاشت و ترمیم ناخن در نیاوران با بهترین کیفیت انجام می شود. اگر به دنبال بهترین ناخن کار در نیاوران جهت ترمیم هستید، می توانید با مراجعه به سالن زیبایی قصر جم از این خدمات با قیمت عالی بهره مند شوید.

در این سالن زیبایی با به کارگیری بهترین نیروهای حرفه ای و فعال در زمینه ترمیم کار ناخن، می توانید با توجه به سلیقه و نظر خود مجددا اقدام به کاشت ناخن با فرم و مدل های جدید نمایید.

خدمات ترمیم ناخن در نیاوران

سالن زیبایی ترمیم ناخن در نیاوران

توجه به زیبایی و انجام خدمات مرتبط با آن امروزه در مقایسه با گذشته مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. به همین دلیل برای داشتن چهره یا دستانی زیبا خانم ها به سالن های زیبایی می روند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید زمان انتخاب سالن زیبایی به آن توجه زیادی داشت، میزان سابقه و مهارت کار ناخن کار، و نوع مواد اولیه و کیفیت آن ها برای ترمیم نمودن ناخن و کاشت مجدد آن است.

در همه شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران، سالن های زیبایی مختلفی به منظور ارائه خدمات زیبایی مختلف راه اندازی شده است. یکی از بهترین سال های زیبایی فعال در زمینه ارائه خدمات زیبایی، سالن زیبایی قصر جم است. در این سالن زیبایی انواع خدمات زیبایی دست ها از جمله کاشت و ترمیم نمودن ناخن با استفاده از بهترین مواد با کیفیت برای کاشتن ناخن انجام می شود.

در سالن آرایش و زیبایی قصر جم به عنوان بهترین سالن زیبایی زنانه در نیاوران ، خدمات کاشت و ترمیم نمودن ناخن در لاین جداگانه و مجزا و با کیفیت عالی انجام می شود و در صورتی که در این محدوده هستید، می توانید خدماتی کامل و با کیفیت در زمینه ترمیم ناخن در نیاوران را دریافت نمایید.

در صورتی که در محدوده نیاوران هستید، می توانید به سالن قصر جم که یکی از بهترین سالن های زیبایی ترمیم ناخن در نیاوران است، مراجعه کنید. در این سالن زیبایی به منظور افزایش رضایت مشتریان و مراجعین محترم، از بهترین مواد با کیفیت برای کاشت و ترمیم نمودن ناخن ها استفاده می شود.

ترمیم ناخن در نیاوران

مراحل ترمیم ناخن در نیاوران

ترمیم کردن ناخن مانند کاشت آن دارای مراحل مختلفی است که ناخن کاران حرفه ای با انجام دادن و رعایت این مراحل، در نهایت یک ترمیم با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می کند.

با توجه به این که روش های کاشتن ناخن برای هر مشتری متفاوت است، مراحل ترمیم نیز با یک دیگر نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی مراحل ترمیم نمودن ناخن به شرح زیر است:

  • کوتاه کردن ناخن ها

ابتدا رنگ لاک قبلی که روی ناخن ها وجود دارد، به طور کامل پاک کنید. سپس با فشار کمی،  با استفاده از سوهان الماسه استوانه قد ناخن مشتری را کوتاه کنید.

  • نازک کردن سطح ناخن

اگر روی ناخن مشتری شما لاک ژل وجود دارد ابتدا باید آن را پاک کنید. این کار را با استفاده از سوهان الماسه و با دقت انجام دهید تا به ناخن مشتری آسیبی نرسد.

  • هواگیری ناخن

هواگیری کردن ناخن زمان ترمیم کاشت یکی از مهم ترین مراحل محسوب می شود که تاثیر زیادی در افزایش کیفیت نهایی ترمیم و کاشت ناخن دارد. این کار با استفاده از سوهان و به آرامی و در قسمت هایی که هوا مشاهده می کنید، انجام دهید.

  • زیر سازی کردن ناخن

پوست های اضافی که کنار ناخن شما وجود دارد را با استفاده از یک عقب زن به کنار ببرید. سپس با استفاده از سر سوهان مانیکور کاجی شکل کوتیکول ها را ز روی سطح ناخن مشتری جدا کنید. در مرحله بعد با استفاده از نیپر پوست های اضافه ای که دور ناخن مشاهده می کنید، کنار بزنید و حتی جدا نمایید. سپس برای آماده کردن ناخن ها برای کاشت مجدد، روی سطح ناخن، سوهان خشک بکشید.

  • مواد گذاری

برای مواد گذاری ابتدا مواد ضد قارچ روی سطح ناخن زده و سپس برای افزایش استحکام کاشت، روی سطح ناخن پرایمر بزنید.  مواد گذاری باید از خط ترمیم شروع کرده و این کار را با استفاده از قلم مخصوص کاشت انجام دهید. سپس مواد کاشت را از سمت خط ترمیم به قسمت پایین ناخن بکشید.

  • دورگیری کردن

با استفاده از سر سوهان مانیکور، به ناخن ها با توجه به سلیقه و نظر مشتری به ناخن ها شکل و فرم بدهید. در مرحله آخر نیز با استفاده از سوهان کاغذی تمامی ردهایی که از سوهان گرد مانده را تمیز کنید.

مراحل ترمیم ناخن در نیاوران

 ویژگی یک ناخن کار حرفه ای برای ترمیم ناخن در نیاوران

همان طور که می دانید زیبایی دست ها به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در افزایش اعتماد به نفس محسوب می شوند. به همین دلیل افرادی که قصد حضور یا رفتن به مراسم های مختلف و مهم را دارند، برای کاشتن ناخن و رسیدگی به زیبایی ناخن ها اقدام می کنند.

اما نکته مهمی که تاثیر زیادی در افزایش رضایت مشتریان و افزایش کیفیت کار نهایی دارد، مراجعه کردن به یک ناخن کار حرفه ای و یک سالن زیبایی با کیفیت مانند سالن قصر جم است. به همین دلیل توصیه می شود زمان کاشت یا ترمیم نمودن ناخن توجه داشته باشید که ناخن کار دارای ویژگی های زیر باشد:

  • به نظافت اهمیت داده و قبل از شروع کار دست ها را به خوبی می شوید و استریل می کند.
  • بهترین مدل کاشتن ناخن یا ترمیم آن را به مشتری پیشنهاد داده و برای او انجام می دهند.
  • به سلیقه و نظر مشتری احترام می گذارد.
  • مراحل ترمیم ناخن کاشت را به درستی و به ترتیب انجام می دهد.
  • از مواد با کیفیت و مرغوب برای ترمیم نمودن ناخن استفاده می کند.

بهترین ترمیم ناخن کار در نیاوران

چرا نیاز به ترمیم نمودن ناخن داریم؟

خوشبختانه روش های مختلفی برای کاشتن ناخن وجود دارد که هر فرد با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند بهترین روش را انتخاب کند. از جمله بهترین روش ها برای کاشتن ناخن، کاشت با ژل یا کاشت با پودر است.

هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما نکته مهمی که پس از کاشتن ناخن وجود دارد این است که باید پس از مدتی برای ترمیم آن اقدام کنید. چون بدیهی است که پس از مدتی ناخن های طبیعی و معمولی فرد رشد کرده و ظاهر ناخن های کاشته شده بد فرم می شود.

بنابراین برای تعریف ترمیم ناخن می توان گفت که در فرایند ترمیم کردن ناخن کاشته شده، قسمتی از ناخن که بلند شده توسط ناخن گیر کوتاه می شود. سپس با استفاده از سوهان مخصوص مجددا موادی که با استفاده از آن کاشت انجام شده، تراشیده می شود. پس از آن مجددا کاشتن ناخن با فرم و رنگ دلخواه مشتری انجام می شود.

چه زمانی باید برای ترمیم نمودن ناخن اقدام کرد؟

به طور کلی با توجه به این که روش های مختلفی برای کاشتن ناخن وجود دارد، ممکن است مدت زمان لازم برای ترمیم با توجه به روش کاشت برای هر مشتری متفاوت باشد. علاوه بر این، عوامل مختلف زیر هم در تعیین زمان ترمیم نمودن ناخن تاثیر گذار خواهد بود:

  • سرعت رشد ناخن ها
  • روش کاشتن ناخن
  • میزان کیفیت مواد مصرفی در کاشت مانند پودرها و لیکوئیدهای برند و با کیفیت
  • بلندی و مدل حالت ناخن
  • میزان مهارت ناخن کار
  • میزان فعالیت فرد در طول روز و مواد شوینده ای که از آن ها استفاده می کند.

سوالات متداول ترمیم ناخن در نیاوران

  • هزینه ترمیم ناخن در نیاوران چقدر است؟

با توجه به نوع روش کاشت یا ترمیم ناخن، و کیفیت و مواد مورد استفاده، هزینه ترمیم نمودن ناخن متفاوت خواهد بود.

  • مدت زمان ترمیم ناخن کاشت چقدر است؟

پس از ۲۱ روز ناخن های کاشت شده، نیاز به ترمیم شدن دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *