کاشت ناخن در نیاوران

کاشت ناخن در نیاوران

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در زیبایی دست ها و کشیده به نظر رسیدن آن ها دارد، ناخن هایی زیبا و خوش فرم داشتن است. همان طور که می دانید کاشت ناخن و طراحی فرم های مورد نظر با رنگ های زیبا و طراحی های خاص کار آسانی نیست. به همین دلیل افرادی که به زیبایی دست ها و ناخن های خود اهمیت می دهند، اقدام به کاشت ناخن می کنند.

روش کاشت ناخن به دلیل استقبال خانم هایی که به زیبایی دست هایشان اهمیت می دهند، باعث شده که سالن های زیبایی مختلفی در سراسر ایران و از جمله تهران در لاینی جداگانه خدمات مختلف کاشت ناخن انجام دهند.

این موضوع در شهرهای بزرگ و به ویژه تهران با تعداد بیشتری راه اندازی شده است. به گونه ای که خانم ها ممکن است زمان پیدا کردن سالن زیبایی خوب برای کاشت ناخن در نیاوران تردید داشته و سردر گم شوند. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر انواع کاشت ناخن، و مزایای آن آشنا خواهید شد.

کاشت ناخن در نیاوران
کاشت ناخن در نیاوران

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به عنوان یکی از بهترین روش های زیبایی و آرایش دست ها محسوب می شود که تاثیر زیادی در زیبایی دو چندان دست ها دارد. بدین صورت که در کاشت ناخن مواد تخصصی برای کاشت روی ناخن ها قرار داده شده و سپس به صورت ناخن طبیعی فرد با حالت و فرم طبیعی و دلخواه مشتری قرار داده می شود.

روش کاشت بدین صورت است که ابتدا روی سطح ناخن ها با استفاده از سوهان مخصوص تراشیده می شود. همچنین قسمت ها و لبه های اضافه دور ناخن کنار زده می شود تا ناخن کار بتواند با فرم دلخواه و سلیقه مشتری بدین مدل کاشت ناخن را انجام دهد.

کاشت ناخن در نیاوران
کاشت ناخن در نیاوران

انواع کاشت ناخن 

برای شروع کاشت ناخن، ناخن کار آرایشگاه قصر جم با توجه به سطح تبهر و تجربه خود، ابتدا در مورد مدل مورد نظر مشتری سوال می کند. سپس با استفاده از سوهان مخصوص سطح ناخن مشتری تراشیده می شود تا سطح ناخن برای کاشت و قرار دادن مواد کاشت، آماده باشد.

برای زیر سازی کردن، ابتدا باید سطح ناخن ها یکدست باشد تا پس از قرار دادن مواد جدید، سطح آن بر آمده نباشد.سپس هواگیری انجام می شود تا هیچ گونه خرده ناخن روی آن ها نباشد. پس از قرار دادن مواد و ناخن مصنوعی جدید، بلندی ناخن ها با توجه به نظر و سلیقه مشتری کوتاه می کند.

در مرحله بعد با توجه به فرم و سلیقه مشتری، ناخن ها سوهان کشی شده و به آن ها فرم داده می شود. به طور کلی کاشت ناخن مدل های مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • انواع کاشت ناخن

  • کاشت ناخن با پودر

در این روش، از پودر اکریلیک (با رنگ های مشخص تعریف شده) به همراه لیکوئید استفاده می شود. ترکیب این دو ماده با یک دیگر باعث به دست آمدن یک لایه محکم می شود که روی ناخن قرار می گیرد.

کاشت ناخن با پودر به عنوان یکی از بهترین روش های ماندگار و زیبا محسوب می شود که طرفداران زیادی هم دارد.یکی از بهترین مزایای کاشت ناخن با پودر علاوه بر مقاومت بیشتر این است که در آن از چسب غیر حساسیت زا استفاده می شود. بدین صورت که می توان از این روش برای کاشت ناخن برای همه خانم ها و حتی افرادی که ناخن ها و پوست حساسی دارند، استفاده کرد.

  • کاشت ناخن با ژل

در روش کاشت ناخن با ژل، از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین برای ایجاد لایه ای شیشه ای و محکم و قرار دادن روی سطح ناخن از آن استفاده می شود. پس از هر بار ژل زدن ناخن ها زیر دستگاه UV قرار داده می شود تا سطح آن خشک شود.

این روش نیز مانند کاشت ناخن با پودر، مزایای مختلف دیگری نیز دارد. از جمله بهترین مزایای کاشت ناخن با ژل، می توان به هزینه مقرون به صرفه آن، ظریف و براق بودن آن، سازگاری با شستشوی زیاد و مواد شوینده مختلف، و بدون بو بودن آن اشاره کرد.

انواع کاشت ناخن 

کاشت ناخن در نیاوران

آراستن و توجه کردن به زیبایی ناخن ها امروزه بیش از پیش مورد استقبال خانم های جوان و حتی افراد مسن قرار گرفته است. به همین دلیل خانم هایی که به زیبایی دستان و ناخن های خود اهمیت می دهند، اقدام به کاشت ناخن می‌کنند. در واقع برای تعریف بهتر کاشت ناخن می توان گفت نوعی روش برای تزئین کردن و آراستن ناخن ها با استفاده از مواد مخصوص و طراحی آن به دست یک ناخن کار حرفه ای و کار بلد است.

بدین صورت که یک ناخن مصنوعی روی ناخن های طبیعی فرد قرار می گیرد و سپس متناسب با سلیقه مشتری برای او طراحی می شود. با افزایش استقبال خانم ها برای کاشت ناخن، سالن های زیبایی زیادی در سراسر تهران راه اندازی شده است. بنابراین در صورتی که در محدوده شمال تهران هستید و قصد کاشت ناخن در نیاوران را دارید، همراه ما باشید تا با بهترین ناخن کار در نیاوران و آرایشگاه زنانه شمال تهران برای ارائه این خدمات آشنا شوید.

سالن زیبایی کاشت ناخن در نیاوران

یکی از خدماتی که در سالن های زیبایی با کیفیت و به منظور افزایش رضایت مشتریان به بهترین نحو ارائه می شود، کاشت ناخن در نیاوران است. چون همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، یکی از بهترین روش برای آراستن و تزئین کردن دست ها، ناخن کاشتن است.

سالن زیبایی کاشت ناخن در نیاوران

به همین دلیل در سالن زیبایی قصر جم با هدف افزایش رضایت مشتریان و همچنین ارائه خدماتی کامل و جامع، در یک لاین جداگانه امکان استفاده از خدمات کاشت ناخن در نیاوران و همچنین طراحی ناخن با طرح های مختلف را برای مشتریان محترم فراهم می کند.

با مراجعه به این سالن زیبایی می توانید متناسب با سلیقه و نظر خود بهترین مدل مورد نظر را برای طراحی ناخن به ناخن کار این سالن زیبایی مراجعه نمایید.

بهترین ناخن کار در نیاوران

برای کاشت ناخن در نیاوران، ناخن کار معمولا با توجه به تکنیکی که با استفاده از آن قصد کاشت ناخن را دارد، اقدام به کاشت می کند. برای مثال روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد که دو نوع از بهترین روش ها، کاشت پودری یا کاشت با ژل است.

بدین صورت که روی ناخن های طبیعی فرد، یک ناخن مصنوعی قرار داده شده و سپس با پودر یا ژل محکم می شود. پس از آن با توجه به فرم دست های مشتری یا سلیقه و نظر فرد، مدل ناخن را با استفاده از سوهان های مخصوص طراحی می کند.

پیدا کردن یک ناخن کار حرفه ای برای کاشت ناخن در نیاوران اهمیت زیادی در افزایش کیفیت کاشت ناخن و افزایش رضایت مشتریان دارد. در صورتی که به کیفیت کاشت ناخن اهمیت می دهید، می توانید در سالن زیبایی قصر جم، از خدمات بهترین ناخن کار در نیاوران بهره مند شوید.

بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در نیاوران

بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در نیاوران

سالن آرایش و زیبایی قصر جم با ارائه خدمات کامل و جامع زیبایی، جز یکی از بهترین سالن های زیبایی زنانه با کیفیت و معتبر در زمینه ارائه خدمات زیبایی متنوع در شمال تهران محسوب می شود. در این سالن زیبایی خدمات مختلفی از جمله کاشت ناخن، طراحی ناخن، ریموو و ترمیم ناخن به بهترین نحو و با قسمت بسیار مناسب انجام می شود.

یکی از بهترین ویژگی های این آرایشگاه زنانه نیاوران، این است که در یک لاین جداگانه و با استفاده از بهترین مواد کاشت ناخن، کاشت ناخن در نیاوران به بهترین نحو انجام می شود.

علاوه بر این، یکی از مهم ترین ویژگی های سالن قصر جم، رعایت بهداشت و نظافت در لاین کاشت ناخن و استفاده از وسایل استریل و تمیز، به منظور افزایش رضایت مشتریان و مراجعین محترم است.

کاشت ناخن طرح جدید نیاوران

همان طور که می دانید امروزه با استفاده از وسایل و تجهیزات مختلفی که برای طراحی ناخن وجود دارد، مشتریان می توانند هر نوع طرح و مدلی که برای کاشت ناخن در نظر دارند، به ناخن کار نشان دهید.

ناخن کار حرفه ای سالن آرایش و زیبایی قصر جم، با هدف افزایش رضایت مشتریان محترم، کاشت ناخن طرح جدید را به بهترین نحو و با استفاده از ابزار و وسایل تخصصی خود انجام می دهد. بنابراین در صورتی که قصد کاشت ناخن در نیاوران را دارید، مراجعه به سالن زیبایی قصر جم بهترین انتخاب است.

قیمت کاشت ناخن در نیاوران

قیمت کاشت ناخن در نیاوران

یکی از موضوعات مختلفی که زمان کاشت ناخن در نیاوران مطرح می شود، در مورد قیمت کاشت ناخن است. به طور کلی تعرفه و قیمت مشخصی در این مورد وجود ندارد. بلکه تعیین قیمت کاشت ناخن به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  1. موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی
  2. تجربه و مهارت ناخن کار
  3. نوع کاشت ناخن
  4. مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن (پودری یا ژلی)
  5. نوع طرح مورد نظر برای کاشت (عدم نیاز یا نیاز به طراحی روی ناخن)

مراقبت های پس از کاشت ناخن چیست؟

با وجود این که کاشت ناخن یک روش خاص و بدون عارضه برای داشتن دست هایی زیبا محسوب می شود، اما لازم است که پس از کاشت مراقبت ها و نکات مهمی در این زمینه انجام دهید. رعایت این نکات باعث می شود از آسیب رسیدن به ناخن ها جلوگیری شده و مدت زمان ماندگاری آن افزایش یابد. مهم ترین مراقبت های کاشت ناخن به شرح زیر است:

  • مراقب باشید که دست هایتان به اجسام محکم و سخت برخورد نکند.
  • زمان استفاده از شوینده های مختلف و شستن دست ها از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • ترجیحا از دستکش مناسب برای شستشوی ظروف استفاده نمایید.
  • از مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش استفاده نکنید.
  • پس از حضور در استخر به خوبی دست ها را استریل کنید.

مراقبت های پس از کاشت ناخن

ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای در نیاوران

با توجه به این که امروزه تعداد زیادی سالن زیبایی زنانه در نیاوران تهران راه اندازی شده، انتخاب یک ناخن کار خوب برای کاشت ناخن در نیاوران کار دشواری است. بنابراین زمانی که قصد کاشت ناخن دارید، توجه داشته باشید و بررسی کنید که یک ناخن کار حرفه ای و خوب چه ویژگی هایی دارد؟ زمانی که به سالن زیبایی مراجعه می کنید، توجه کنید که سالن آرایش و زیبایی و همچنین ناخن کار دارای ویژگی های زیر باشد:

  • صاحب آرایشگاه مجوزهای لازم و ضروری برای راه اندازی سالن زیبایی را دریافت کرده باشد.
  • ناخن کار دوره های حرفه ای کاشت ناخن را گذرانده باشد.
  • خدمات کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی ناخن، ریموو کاشت ناخن، در یک لاین مجزا و جداگانه در سالن زیبایی ارائه شود.
  • ناخن کار زمان کاشت ناخن به خوبی دست های خود را تمیز کرده و استریل کند.
  • به نظر و سلیقه مشتری احترام بگذارد.
  • با جدیدترین روش ها و متدهای کاشت ناخن، طراحی ناخن، و … آشنا باشد.

سوالات متداول کاشت ناخن در نیاوران

  • کاشت ناخن ژله ای برای چه افرادی مناسب است؟

این روش برای افرادی پیشنهاد می شود که فرصت کم تری برای کاشت ناخن دارند. چون سوهان کشی زیادی ندارد.

  • آیا کاشت ناخن خطرناک است؟

خیر در صورتی که ناخن کار از مواد کاشت با کیفیت استفاده کند، آسیبی به دست ها نمی رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *