رنگ مو در نیاوران

رنگ مو در نیاوران

یکی از بهترین روش هایی که خانم ها برای ایجاد تغییر در چهره خود انتخاب می کنند، رنگ کردن مو است. داشتن موهایی با رنگ خوب و زیبا که متناسب با رنگ چهره و چشمان فرد باشد، تاثیر زیادی در دو چندان شدن زیبایی چهره فرد دارد. بنابراین زمانی که قصد رنگ کردن مو را دارید، کافی است اطلاعات کافی در مورد رنگ کردن مو داشته باشید یا به یک سالن زیبایی با کیفیت و معتبر مراجعه کنید.

در سالن های زیبایی آرایشگر بهترین رنگ مو را متناسب با رنگ پوست صورت پیشنهاد می کند. در صورتی که قصد رنگ کردن موهای خود را دارید و به زیبایی چهره خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با رنگ مو در نیاوران و نکات مهم برای پیدا کردن سالن زیبایی زنانه در نیاوران آشنا شوید.

مرکز تخصصی رنگ مو در نیاوران

در سالن های زیبایی خدمات مختلف و متنوعی ارائه می شود که یکی از پرطرفدارترین خدمات، رنگ مو است. در سالن های زیبایی در همه نقاط تهران از جمله نیاوران، خدمات تخصصی رنگ مو، با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه انجام می شود. چرا که رنگ کردن موها و انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ چهره، رنگ چشم و حتی سن فرد، تاثیر زیادی در افزایش زیبایی چهره فرد خواهد داشت. در صورتی که قصد انجام رنگ مو در نیاوران را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با خدمات رنگ مو نیاوران و سایر موارد دیگر در این زمینه آشنا شوید.

رنگ مو چیست؟

مو به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در زیبایی چهره محسوب می شود. به همین دلیل برخی افراد برای ایجاد تغییر در زیبایی چهره خود، اقدام به رنگ نمودن موهای خود می کنند. رنگ مو دارای رنگدانه های مصنوعی یا طبیعی است که باعث ایجاد واکنش های شیمیایی روی فیبرهای مو می شود. در برخی موارد نیز با توجه به نوع ترکیباتی که دارد، این رنگدانه به داخل مو نفوذ کرده و رنگ طبیعی مو تغییر می کند.

رنگ مو در نیاوران
رنگ مو چیست؟
رنگ مو در سالن زیبایی نیاوران
دکلره مو در نیاوران
رنگ مو در نیاوران
رنگ مو نیاوران
رنگ مو در نیاوران
دکلره مو در نیاوران
رنگ مو در نیاوران
هایلایت مو در نیاوران
رنگ مو در نیاوران

قیمت رنگ مو در نیاوران

یکی از مهم ترین مسائلی که زمان رنگ مو مطرح می شود، قیمت رنگ مو در نیاوران است. به طور کلی تعرفه و هزینه مشخصی در مورد قیمت رنگ مو وجود ندارد. چون تعیین قیمت رنگ مو در نیاوران یا سایر مناطق جغرافیایی و به ویژه در شهرهای دیگر با یک دیگر متفاوت خواهد بود.

به طور کلی از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت رنگ مو در نیاوران می توان موارد زیر را نام برد:

  • منطقه جغرافیایی سالن زیبایی
  • نوع رنگ مورد استفاده
  • نوع برند رنگ مو
  • کیفیت دکلره مورد استفاده برای رنگ
  • نیاز یا عدم نیاز به دکلره کردن موها
✅قیمت رنگ مو نیاوران  شروع قیمت از فویلی ۱۵۰,۰۰۰ تومان
✅ایتم تاثیر گذار در قیمت میزان حجم مو، نوع مواد مورد استفاده، نوع رنگ
✅ویژگی های آرایشگاه قصر جم محیطی لاکچری، رنک کار با تجربه، قیمت مناسب
✅انواع رنگ مو رنگ موی دائمی، هایلایت، موقت
✅تحفیف ویژه برای افراد عضو باشگاه مشتریان

معیارهای انتخاب رنگ مناسب برای مو 

برای انتخاب رنگ مناسب برای موها، معیارهای مختلفی وجود دارد که مهم ترین معیار توجه به رنگ پوست فرد است. اما این معیار یک قانون کلی نیست و ممکن است سلیقه و نظر هر فرد و به ویژه آرایشگر متفاوت باشد. به ویژه زمانی که قصد انتخاب رنگ فانتزی برای مو را دارید، ضروری است که برای رنگ کردن مو صرفا به یک آرایشگاه با کیفیت و معتبر مانند سالن آرایش قصر جم بروید.

آرایشگر به صورت حضوری رنگ موهای طبیعی، ضخامت موها و … را بررسی کرده و سپس از بین نمونه ها یک رنگ را پیشنهاد می کند. از جمله مهم ترین نکات برای انتخاب رنگ موی مناسب می توان موارد زیر را نام برد.

انتخاب رنگ مناسب برای مو با توجه به رنگ پوست

همان طور که می دانید پوست برخی افراد دارای تناژ رنگ سرد، گرم یا خنثی است. یکی از تناژهای رنگی پوست، پوست های خنثی هستند که در پوست آن ها رنگ زرد وجود داشته و رگ های آبی و سبز آن به صورت واضح مشخص نیست. افرادی که تناژ رنگی پوست آن ها، خنثی است، می توانند هر رنگی را برای موهایشان انتخاب کنند.

همچنین افرادی که تناژ پوست آن ها گرم است، معمولا رنگ پوستشان تیره تر است. برای این افراد، رنگ های قهوه ‌ای، زرد، کرم و طلایی مناسب است. افرادی که تناژ پوستی آن ها سرد است، معمولا رنگ پوست آن ها سفید و بسیار روشن است. به همین دلیل رنگ های آبی، قرمز، بنفش، قهوه‌ ای، خاکستری سرد یا بلوندهای سرد در سایه ‌هایی از مینک تا پلاتینی و یخی سفید برای موهای این افراد پیشنهاد می شود.

رنگ مو در نیاوران
رنگ مو در نیاوران

بنابراین برای انتخاب رنگ مناسب مو باید ابتدا تشخیص دهید که تناژ رنگ پوستی شما چیست؟ سپس با سلیقه و نظر آرایشگر در سالن زیبایی رنگی مناسب موهایتان را انتخاب کنید. برای تشخیص تناژ پوست خود، به رگ های دستتان نگاه کنید. اگر رنگ رگ های دست سبز است، پوست گرمی دارند، و افرادی که رگ های دست آن ها آبی است، تناژ پوستشان سرد است.

دکلره مو چیست؟

برای رنگ کردن موها از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از بهترین روش ها برای افرادی که قصد رنگ کردن موهای خود را دارند، دکلره مو است. دکلره کردن موها برای افرادی پیشنهاد می شود که رنگ موی طبیعی آن ها تیره است، و می خواهند با رنگ های روشن موهای خود را رنگ کنند.

در واقع دکلره مو نوعی پودر است که با استفاده از آن موهای سر را کم رنگ یا بدون رنگ کرد. بدین صورت که با توجه به رنگ پایه مورد نظر برای رنگ کردن مو، از ترکیب دکلره و اکسیدان مورد نظر ۱۲ درصد یا ۶ درصد استفاده می شود.

انتخاب رنگ مو
دکلره مو در نیاوران

دکلره مو در نیاوران

همان طور که در پاراگراف بالا هم ذکر شد، یکی از بهترین روش ها برای رنگ کردن موها و به دست آوردن رنگ موی بسیار روشن برای افرادی که رنگ موی تیره دارند، دکلره کردن است.به طور کلی دکلره در دو نوع پودری و دکو کرم وجود دارد که با توجه به تشخیص آرایشگر و سلیقه مشتری، دکلره مو در نیاوران به بهترین نحو انجام می شود.

در واقع در دکلره مو در نیاوران ممکن است مشتری صرفا علاقه و نیاز به رنگ و دکلره کردن بخشی از موهای خود دارد. به همین دلیل آرایشگر نیز تصمیم می گیرد که از روش و تکنیک خاصی برای دکلره مو استفاده کند تا کم ترین آسیب به موهای مشتری وارد شود.

دکلره مو در نیاوران
دکلره مو در نیاوران

انواع مدل های رنگ مو در آرایشگاه قصر جم

داشتن موهایی زیبا و سالم به عنوان یکی از مهم ترین روش های تاثیر گذار در افزایش زیبایی چهره هر فردی محسوب می شود. به همین دلیل هر فرد با توجه به رنگ چهره و سلیقه خود می تواند یکی از انواع مدل های رنگ مو را انتخاب کند.

به طور کلی انواع مدل های رنگ مو شامل موارد زیر است:

۱- رنگ و مش نیاوران

یکی از روش ها و مدل های رنگ مو، رنگ و مش است که در آن رنگ موها با استفاده از دکلره از بین برده می شود و یک رنگ روشن از جمله رنگ های پلاتینی یا بلوند روی آن گذاشته می شود. رنگ و مش نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه مشتری و قد موهای او بهترین روش انجام می شود.

رنگ و مش نیاوران

۲ – هایلایت مو

هایلایت مو یکی از روش های رنگ کردن مو است که در آن رگه هایی باریک یا ضخیم از موها برداشته می شود و با رنگ روشن رنگ می شود. این روش برای افرادی انجام می شود که زمینه رنگ موی اصلی آن ها تیره است و می خواهند با یک روش ساده، موهایی زیبا داشته باشند.

هایلایت مو در نیاوران
هایلایت مو در نیاوران
هایلایت مو در نیاوران

۳ – لایت سوزنی

در این مدل رنگ مو نیز لایه هایی بسیار نازک از موها در قسمت های مختلف سر برداشته شده و سپس آرایشگر با استفاده از روش فویل یا کلاه آن ها را رنگ می کند.
لایت سوزنی

۴ – آمبره

در آمبره مو رنگ کردن مو با رنگ های تیره شروع شده و تا به انتهای ساقه ها می رسد، رنگ آن روشن تر می شود. در آمبره مو از انواع رنگ های طبیعی با تناژهای خاکی و گرم یا رنگ های فانتزی استفاده می شود.
آمبره مو۵ – بالیاژ
در روش بالیاژ مو بدون استفاده از فویل روی سطح مو رنگ زده می شود. به همین دلیل در روش بالیاژ مو باعث می شود که رنگ موها طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد.
بالیاژ مو

بهترین رنگ مو برای عروس در نیاوران

خانم ها برای زیباتر شدن آرایش و چهره خود در شب عروسی، تصمیم می گیرند که موهای خود را رنگ کنند. برای این کار نیز بهتر است مدتی قبل از عروسی به سالن زیبایی مراجعه کرده و بهترین رنگ موی متناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

به طور کلی نمی توان گفت که بهترین رنگ مو برای عروش در نیاوران چیست؟ بلکه ترجیح در انتخاب رنگ مو برای عروس، صرفا انتخاب رنگی است که باعث زیباتر شدن چهره فرد شود.
بهترین رنگ مو برای عروس در نیاوران

بهترین سالن رنگ و مش و هایلایت در نیاوران

امروزه در اکثر سالن های زیبایی خدمات رنگ و مش و هایلایت مو انجام می شود. اما برای این که یک رنگ حرفه ای و با کیفیت را برای رنگ موی خود انتخاب کنید، انتخاب سالن زیبایی نیز تاثیر زیادی در افزایش کیفیت رنگ مو و رسیدن به نتیجه دلخواه دارد. سالن زیبایی قصر جم با استفاده از بهترین رنگ و مواد برای رنگ و مش و هایلایت به عنوان یکی از بهترین سالن های فعال در نیاوران تهران شناخته می شود.

رنگ و مش کار حرفه ای نیاوران

همان طور که در قسمت بالا هم ذکر شد، امروزه از رنگ های مختلف با برندهای متفاوت برای رنگ کردن موها استفاده می شود. چرا که انتخاب رنگ از برند با کیفیت تاثیر زیادی در افزایش کار نهایی رنگ و مش ندارد.

رنگ و مش کار حرفه ای نیاوران

اگر به دنبال رنگ و مش کار حرفه ای در نیاوران هستید، می توانید به سالن زیبایی قصر جم واقع در نیاوران مراجعه کرده و بهترین مدل رنگ موی متناسب با سلیقه و رنگ چهره و چشمان خود را انتخاب کنید. در سالن قصر جم، آرایشگران حرفه ای بهترین مدل های رنگ و مش را با قیمت مناسب ارائه می کنند.

بهترین سالن رنگ مو در نیاوران

در سالن زیبایی قصر جم به منظور افزایش رضایت مشتریان و مراجعین محترم با استفاده از بهترین مواد و رنگ و دکلره، انواع رنگ مو را با توجه به سلیقه مشتری ارائه می کنند.

در این سالن زیبایی خدمات رنگ مو در یک لاین جداگانه و با استفاده از نیروهای خبره و حرفه ای ارائه می شود. علاوه بر این، می توانید انواع نمونه کار رنگ مو در سالن زیبایی نیاوران را مشاهده نمایید تا ایده بگیرید و رنگ موی متناسب با چهره خود را انتخاب کنید.
بهترین سالن رنگ مو در نیاوران

خدمات رنگ مو نیاوران

همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، انواع رنگ مو برای سلیقه و چهره های مختلف انجام می شود. بنابراین می توان گفت که خدمات رنگ مو شامل زیر مجموعه های مختلفی از جمله رنگ و مش، هایلایت، لایت سوزنی، آمبره، بالیاژ و … تقسیم می شود.

در سالن زیبایی قصر جم نیاوران کلیه انواع خدمات رنگ مو بر اساس سلیقه و رنگ چهره و سن فرد با بهترین کیفیت انجام می شود. بنابراین کافی است چند روز قبل از رنگ کردن مو به سالن مراجعه کرده و در مورد خدمات رنگ مو اطمینان حاصل نمایید.

مرکز رنگ مو در نیاوران

سالن آرایش و زیبایی قصر جم به عنوان یکی از فعال ترین انواع مراکز رنگ مو در نیاوران تهران شناخته می شود که انواع خدمات رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می کند. در واقع در این سالن زیبایی هدف جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار داده است.

بنابراین می توانید با اطمینان و اعتماد کامل، برای دریافت خدمات رنگ مو یا سایر خدمات زیبایی و آرایش به این سالن مراجعه نمایید. آرایشگران این مجموعه با کلیه اصول و تکنیک های رنگ مو آشنا هستند و بدون آسیب رسیدن به مو، بهترین رنگ مو را به مشتری ارائه می کنند.
مرکز رنگ مو در نیاوران

بهترین مرکز رنگ مو نیاوران

تنوع در راه اندازی و تاسیس انواع سالن های زیبایی در تهران و از جمله در نیاوران سبب شده که مشتریان زمان انتخاب سالن زیبایی خوب و با کیفیت، تردید داشته باشند. به همین منظور در این قسمت شما را به مراجعه و انتخاب بهترین مرکز رنگ مو نیاوران دعوت می کنیم.

سالن آرایش و زیبایی قصر جم به عنوان یکی از بهترین مراکز رنگ مو در نیاوران شناخته می شود که میزان رضایت زیادی را از طرف مشتریان خود به دست آورده است. کافی است به سایت قصرجم مراجعه کرده و انواع نمونه رنگ مو را مشاهده و بهترین مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.
بهترین مرکز رنگ مو نیاوران

رنگ و مش نیاوران

همان طور که در قسمت های پیشین نیز ذکر شد، یکی از انواع خدمات رنگ مو که در اکثر سالن های زیبایی نیز ارائه می شود، رنگ و مش است. این روش به دلیل سادگی خاص و منحصر به فردی که دارد، جز بهترین انواع رنگ مو محسوب می شود که طرفداران زیادی هم سال هاست دارد.

در این روش فقط نیاز است که حجم کمی از موها رنگ و دکلره شود. برای انجام رنگ و مو نیاوران نیز می توانید به سالن قصر جم مراجعه نمایید تا در لاین رنگ مو، از خدمات رنگ و مش با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد و رنگ بهره مند شوید.

آیا رنگ کردن مو باعث آسیب دیدن موها می شود؟

یکی از مهم ترین دغدغه افرادی که قصد رنگ کردن موهای خود را دارند، این است که آیا این کار، باعث آسیب رساندن به ساقه و ریشه موها می شود؟ همچنین یکی از دغدغه های مهم این افراد این است که آیا رنگ کردن مو، باعث سفید شدن موها می شود؟ به طور کلی در صورتی که از رنگهای با کیفیت و معتبر و برندهای مطرح برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید، باعث آسیب رسیدن به موها و به ویژه سفید شدن موها نمی شود.

بنابراین اگر در منزل یا در سالن زیبایی قصد رنگ کردن مو را دارید، توجه داشته باشید و از آرایشگر بخواهید که از رنگ های با کیفیت و برندهای خوب استفاده کنید.

آیا رنگ کردن مو باعث آسیب دیدن موها می شود؟مزایای رنگ کردن مو 

همان طور که می دانید امروزه انواع رنگ های مختلف مو با میزان کیفیت های متنوع و مختلفی وجود دارد. بنابراین زمان انتخاب رنگ برای موها توجه داشته باشید که صرفا رنگی را انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار است. در صورتی که از رنگ موی مناسب و با کیفیت استفاده کنید، مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • حفظ شدن بافت مو

همان طور که می دانید موی سالم، بافت سالم و خوبی دارد. بنابراین در صورتی که از رنگ مناسب و با کیفیت استفاده کنید، نه تنها باعث آسیب رسیدن به موها نمی شود؛ بلکه تاثیر زیادی در تقویت مو و افزایش استقامت آن دارد.

  • نرم شدن موها

در بهترین برندهای رنگ مو، مواد طبیعی و مغزی وجود دارد که استفاده صحیح از آن ها، تاثیر زیادی در نرم شدن موها دارد. علاوه بر این، رنگ موهای برند و با کیفیت، تاثیر زیادی در درخشان شدن موها و براق شدن آن ها دارد.

  • تقویت شدن ساقه مو

استفاده از رنگ هایی که در ترکیبات آن‌ها مواد مغذی و مفید برای موها وجود دارد، تاثیر زیادی در تقویت شدن ساقه موها دارد. به صورتی که اگر با اکسیدان های مناسب و توسط آرایشگر مناسب انجام شود، نه تنها آسیبی به مو نمی رساند، بلکه ساقه موها را تقویت می کند.

مزایای رنگ کردن مو 

ویژگی بهترین سالن رنگ مو در نیاوران 

با توجه به این که امروزه سالن های زیبایی مختلفی در تهران راه اندازی شده، ممکن است انتخاب سالن زیبایی زنانه در تهران برای خانم هایی که قصد انجام رنگ مو در نیاوران را دارند، کار دشواری است. بنابراین زمانی که قصد رنگ نمودن مو را دارید، توجه داشته باشید که سالن زیبایی دارای ویژگی های زیر باشد:

  • رنگ کردن مو و کلیه خدمات مربوط به آن در یک لاین جداگانه انجام شود.
  • در سالن زیبایی کلیه خدمات رنگ مو با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود.
  • به سلیقه و نظر مشتری احترام گذاشته شود.
  • با توجه به تناژ رنگی پوست هر مشتری رنگ مناسب موی او انتخاب شود.
  • داشتن سابقه کار و مهارت زیاد برای رنگ کردن مو

سوالات متداول رنگ مو در نیاوران

هزینه رنگ مو در نیاوران چقدر است؟

با توجه به میزان مهارت و سابقه آرایشگر و کیفیت برند رنگ مو، هزینه رنگ مو متغیر و متفاوت است.

بهترین سالن آرایش برای رنگ مو در نیاوران کجاست؟

سالن زیبایی قصر جم کلیه خدمات مو، از جمله رنگ مو در نیاوران را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *