ریموو تتو قدیمی

یکی از مهم ترین مواردی که باعث افزایش زیبایی چهره هر فرد می شود، داشتن ابروهای پر پشت و یکدست است. به همین دلیل افرادی که به هر دلیلی ابروهای کم پشت دارند یا ابروهای آن ها به هر دلیل ریزش دارند، اقدام به انجام تاتو ابرو می کنند.

بهترین روش ریموو تتو قدیمی

اما در برخی موارد برخی از خانم ها به دلایل مختلف تصمیم می گیرند که تاتو قدیمی را پاک یا ریموو کنند. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی ریموو تتو قدیمی و سایر موارد مهم در این زمینه می پردازیم.

پاک کردن تاتو ابرو با ریموور

به طور کلی برای پاک کردن تاتو ابرو با ریموور دو مدل روش وجود دارد که شامل موارد زیر است:

استفاده از لیزر:

یکی از بهترین روش های سریع و آسان برای ریموو تاتو ابرو، لیزر کردن محل تتو است. در این روش جای تتو قدیمی سریع و آسان تر برطرف می شود.

استفاده از محلول ریمور (اسید میوه):

محلول ریمور یا اسید میوه نوعی اسید است که از آن برای پاک کردن تاتوی ابرو و پاک کردن کامل یا قسمت هایی از ابروی تتو شده استفاده می شود.

هزینه پاک کردن تاتو در ۱۴۰۲

همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، روش های مختلفی برای پاک کردن تاتو و از بین بردن رنگدانه های تتو ابرو وجود دارد. بنابراین نمی توان در مورد هزینه پاک کردن تاتو در سال ۱۴۰۲ نظر قطعی داد.

بلکه لازم است ابتدا به سالن زیبایی زنانه در تهران مانند قصر جم مراجعه کنید تا میزان تاتو ابرو و عمق آن بررسی و تشخیص داده شود . پس از آن روش مناسب برای ریموو تاتو ابرو انتخاب و انجام می شود.

بنابراین هزینه پاک کردن تاتو در نیاوران با توجه به نوع روش ریموو تاتو متفاوت خواهد بود.

پاک کردن تاتو ابرو در منزل

برخی افراد ممکن است به دلیل علاقه نداشتن به مدل تاتو ابرو، همچنین به دلیل علاقه نداشتن به فرم ابروهای تاتو شده خود، اقدام به ریموو ابرو در منزل کنند. در صورتی که ریموو تاتو ابرو در منزل با استفاده از محلول ریمور به هیچ وجه توصیه نمی شود.

استفاده از این مواد به در منزل باعث ایجاد فرورفتگی در پوست و حتی زخم شدن پوست نواحی ابرو و اطراف آن می شود.

پاک کردن تاتو ابرو در منزل

علاوه بر این، در برخی موارد خانم ها برای پاک کردن تاتو ابرو در منزل از نمک، سیر، و ماسک آلوئه ورا استفاده می کنند. انجام این روش نیز در برخی موارد باعث عفونت و حساسیت پوستی می شود.

اگر در محدوده نیاوران زندگی میکنید بهتر است برای ریموو تتو قدیمی خود به آرایشگاه زنانه نیاوران مراجعه کنید تا بدون آسیب، تتوی شما پاک شود.

پاک کردن تاتو در یک جلسه

برخی از مشتریان که به هر دلیلی و از جمله به دلیل خوش فرم نبودن ابروها و دوست نداشتن حالت آن تصمیم می گیرند که سریعا اقدام به پاک کردن تاتو در یک جلسه کنند.

در چنین مواردی لازم است که ریموو تتو قدیمی با استفاده از لیزر انجام شود.

اشعه لیزر باعث شکسته شدن پیوند بین رنگدانه ها تاتو شده و سپس با استفاده از سیستم ایمنی رنگ تاتو از پوست خارج می شود.

پس از دو هفته لیزر کردن تاتو و ریموو تتو قدیمی ابرو متوجه می شوید که اثر تتو قدیمی و قبلی ابرو از بین خواهد رفت.

پاک کردن تاتو در یک جلسه

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو

یکی از چالش های مهم افرادی که قصد پاک کردن و ریموو تتو قدیمی ابرو دارند، این است که بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو چیست؟

در پاسخ می توان گفت یکی از بهترین روش ها استفاده از مواد ریموور است. رنگدانه هایی که با استفاده از ریموو تاتو با مواد ریموور پاک می شوند، شامل ملانین ها، کارتن‌ ها، رگ های خونی، فئوملانین ها و ایوملانین‌ است.

در برخی موارد نیز برای پاک کردن کامل و ریموو تاتو قدیمی،باید حتما مجددا از ملانین استفاده شود. این روش ممکن است زمان بر باشد و نیاز به هزینه بیشتری داشته باشد، اما بهترین روش موثر برای ریموو تاتو ابرو است.

عوارض ریموو تاتو

در برخی موارد ریموو تاتو ابرو یا سایر قسمت های صورت یا بدن در صورتی که به درستی و با روش های صحیح و مناسب انجام شود، عوارض مختلفی به همراه خواهد داشت.

برای مثال در روش پاک کردن تاتو قدیمی اگر از محلول ریموور استفاده شود، باعث می شود که محلول ریموور به عمق لایه های پوست نفوذ کند.

از جمله مهم ترین عوارض ریموو تاتو می توان موارد زیر را نام برد:

  • قرمز و کبود شدن محل ریموو تاتو
  • ایجاد گودی
  • عفونت
  • بیشتر و پر رنگ تر شدن رنگ تاتو
  • ایجاد گوشت اضافه

عوارض ریموو تاتو

انواع روش های ریموو پاک کردن تاتو

به طور کلی دو روش رایج برای پاک کردن تاتو وجود دارد که بهترین روش ها به شرح زیر است:

استفاده از محلول ریموور:

یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن و ریموو تتو قدیمی استفاده از محلول ریموور است. در این روش با استفاده از قلم های مخصوص که مانند همان قلم تاتو است، یک محلول داخل پوست فرد و محل تاتو تزریق می شود.

سپس رنگدانه ها روی سطح پوست قرار گرفته و پس از یک تا چند جلسه جای تتو برطرف و پاک می شود.

استفاده از لیزر:

در صورتی که فرد بخواهد سریعا تتو صورت یا بدن خود را پاک کند، لیزر کردن محل تتو بهترین روش است. این روش اشعه های لیزر روی پوست تابیده شده و پیوندهای بین رنگدانه های تتو از بین می رود.

مقایسه روش های پاک کردن تتو

زمانی که فرد بخواهد اقدام به ریموو تاتو قدیمی کند، ممکن است برای انتخاب روش مناسب مردد شود. به همین منظور در ادامه به مقایسه و بررسی کامل تر روش های پاک کردن تتو می پردازیم:

استفاده از محلول ریموور:

در این روش با استفاده از قلم های مخصوص یک برش صورت پوست ایجاد شده و سپس رنگدانه های تتو روی سطح پوست قرار می گیرد. بنابراین با توجه به عمق تتو لازم است که این روش چند بار انجام شود تا نتیجه مورد نظر را بتوانید مشاهده کنید.

اما نکته مهمی که در مورد این روش وجود دارد این است که باید توسط یک فرد ماهر و با تجربه انجام شود تا نتیجه مورد نظر را بتوانید مشاهده کنید.

لیزر تاتو:

این روش در مقایسه با روش اول اثر گذاری سریع تری دارد. به صورتی که با توجه به عمق و میزان تتو ممکن است بین ۱ الی ۲ جلسه لازم باشد که برای لیزر تتو اقدام نمایید.

مراقبت ها پس از پاک کردن تاتو قدیمی ابرو

برای این که فرایند پاک کردن تاتو قدیمی به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن بهبود یابد، لازم است که مراقبت هایی را در این زمینه انجام دهید. از جمله مهم ترین مراقبت های پس از پاک کردن تاتو قدیمی ابرو می توان موارد زیر را نام برد:

  • اجازه دهید که زخم ها کامل خشک شود.
  • در صورتی که مکان های پر خطر مثل بیمارستان، ورزشگاه، یا مدارس کار می کنید، برای جلوگیری از عفونت کردن محل ریموو تاتو را بپوشانید.
  • در صورتی که محل زخم دارای مایع لنفاوی است، این محل را فقط با یک حوله یا پارچه تمیز، پاک کنید.
  • از هیچ گونه لوازم آرایشی روی محل زخم ریموو تتو استفاده نکنید.
  • توجه داشته باشید که محل ریموو خشک باشد. بنابراین نباید تا چند روز دوش بگیرید یا فعالیت های سنگینی که باعث تعریق می شود انجام دهید.
  • پس از افتادن دلمه، از روغن ویتامین E برای آبرسانی استفاده کنید.

مراقبت ها پس از پاک کردن تاتو قدیمی ابرو

میزان موفقیت و فرآیند پاک کردن تاتو قدیمی ابرو

میزان موفقیت پاک کردن تاتو قدیمی ابرو برای همه افراد ممکن است یکسان و مشابه با یک دیگر نخواهد بود. بلکه میزان موفقیت ریموو تاتو ابرو به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  • سن فرد
  • میزان عمق تتو
  • رنگ پوست فرد
  • جوهر و رنگ مورد استفاده برای تتو
  • مدت زمانی که از اولین تتو گذشته است.
  • سلامت بدن فرد
  • وسعت تتو روی پوست

لیفت مژه یکی از بهترین روش های زیباتر شدن مژه ها و چشم ها است. در این روش یک لایه سیلیکونی پشت پلک ها چسبانده می شود و سپس یک چسب روی آن زده می شود. پس از آن مژه ها حالت گرفته و بلندتر و کشیده تر نشان داده می شود.

لیفت مژه را معمولا افرادی انجام می دهند که مژه های کم پشت یا کوتاه و همچنین مژه هایی صاف و بدون حالت دارند. این افراد معمولا برای حالت دار شدن مژه ها، بلندتر و کشیده تر به نظر رسیدن مژه ها و چشم هایشان از ریمل استفاده می کنند.

همان طور که می دانید استفاده از ریمل ها به صورت روزانه، طولانی مدت و زیاد ممکن است باعث ریزش مژه ها و آسیب رسیدن به ریشه آن ها شود. این روش با وجود این که متقاضیان زیادی دارد؛ اما برخی افراد پس از مدتی می خواهند لیفت مژه را حذف کنند. حذف لیفت مژه نیز باید توسط آرایشگر و در سالن زیبایی زنانه انجام شود. در صورتی که شما نیز می خواهید ریمو لیفت مژه انجام دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با روش های ریمو لیفت مژه آشنا شوید.

نحوه ریمو لیفت مژه

نحوه ریمو لیفت مژه

با توجه به این که روش های مختلفی برای لیفت مژه در آرایشگاه زنانه انجام می شود، ابتدا باید در مورد نحوه لیفت مژه از آرایشگر خود بپرسید . چون برخی از روش های لیفت مژه باعث تقویت ضخامت مژه ها و برخی دیگر باعث فر و حالت دار شدن مژه ها می شود. بنابراین به طور کلی برای ریموو لیفت مژه ها می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

۱. روش ریمو لیفت مژه به طور کامل

در آرایشگاه قصر جم روش های مختلفی برای لیفت مژه انجام می شود. در هر کدام از روش ها از مواد مختلف و روش های متفاوتی با توجه به نوع و جنس مژه ها و درخواست مژه انجام می شود. به همین دلیل ممکن است مدت زمان ماندگاری لیفت مژه ها برای فردی طولانی تر و برای برخی دیگر بین ۶ تا ۸ هفته باشد.

علاوه بر این، نحوه مراقبت از لیفت مژه نیز تاثیر زیادی در افزایش مدت زمان ماندگاری آن دارد. بنابراین در صورتی که می خواهید کلا ریمو لیفت مژه انجام دهید، اولین کار دوش گرفتن است. با دوش گرفتن سریع تر مواد لیفت مژه ها نرم می شود. پس از خشک شدن مژه ها، مقدار کمی روغن به مژه ها بزنید تا فرمول کراتینه مژه ها سست شود. برای مثال می توانید از مقدار کمی روغن کرچک استفاده کنید.

۲. از بین بردن فر مژه ها

اگر پس از مدتی می خواهید فر مژه های لیفت شده را از بین ببرید و می پرسید چگونه لیفت مژه را ریمو کنیم، باید گفت که برای این کار ابتدا از یک دوست کمک بگیرید. با این کار راحت تر می توانید فر مژه های لیفت شده را کاهش دهید. سپس یک کیت لوسیون لیفت مژه تهیه کنید.

این نوع لوسیون دارای روغن کرچک و هیالورونیک اسید است که می تواند به کم تر شدن میزان لیفت مژه ها کمک کند. برای این کار از دوست خود بخواهید که با استفاده از یک پد پنبه ای خیلی آرام روی مژه های شما، لوسیون را بکشد تا به حالت طبیعی تر و مورد نظرتان برسد.

۳. استفاده از روغن های گیاهی برای ریمو لیفت مژه

یکی از روش های ریمو لیفت مژه این است که از روغن های گیاهی استفاده کنید. استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن کرچک سبب می شود که میزان ماندگاری لیفت مژه ها کم تر شود. بدین صورت که استفاده از این روغن ها کمک می کند که مواد کراتین و لیفت مژه ها کم کم کاهش یابد.

۴. استفاده از محلول پرم جهت ریمو لیفت مژه

در صورتی که می پرسید چگونه لیفت مژه حذف کنیم؟ باید گفت یکی از بهترین روش ها استفاده از محلول پرم است. برای انجام این روش ابتدا یک برس مژه را به مقداری محلول پرم آغشته کنید. سپس آن را از پایه یا ریشه مژه‌ های خود به سمت بالا و نوک مژه‌ ها بکشید. این کار را تا جایی که مواد لیفت و کراتین نرم شده و از سطح مژه ها جدا شود، ادامه دهید.

انجام این روش برای حذف لیفت مژه ها نهایتا ۱۰ دقیقه از شما زمان می گیرد. بعد از آن مژه ها را با استفاده از یک پنبه یا پد تمیز کنید تا به طور کامل اثرات محلول پرم از روی مژه ها پاک شود. پس از خشک شدن پرم های روی مژه از مواد تثبیت کننده استفاده کنید.

بدین صورت که مواد تثبیت کننده را روی یک برس نرم و مناسب برای مژه ها بکشید و برس را به آرامی از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. در این روش در انتهای کار می بینید که فر مژه ها بسیار کم تر شده و حالت صاف و مورد نظرتان را پیدا می کنند.

استفاده از محلول پرم برای ریمو لیفت مژه ها برای افرادی پیشنهاد می شود که مژه های آن ها دارای فر زیادی است و تا حد زیاد فر بودن را دوست ندارند.

 

نحوه ریمو لیفت مژه

سخن پایانی

در صورتی که پس از مدتی دیگر نمی خواهید مژه های لیفت شده داشته باشید، یا پس از لیفت شدن مژه هایتان حالت فر زیادی دارند، و دوست ندارید زیاد فر باشد؛ می توانید پس از مدتی آن لیفت مژه ها را ریموو کنید.

در واقع همان طور که می دانید مراقبت کردن و انجام روتین های مناسب برای افزایش مدت زمان ماندگاری لیفت مژه ها، نرسیدن آب زیاد به مژه ها  و روغن نزدن به آن ها است. بنابراین با انجام این روش ها می توانید با سرعت زیادی و بدون آسیب رسیدن به مژه ها، لیفت آن ها را ریمو کنید.

در این مقاله به معرفی روش های ریمو لیفت مژه پرداخته شد. در صورتی که فرصت زیادی برای انجام روش های ذکر شده را ندارید، یا در صورتی که نگران انجام این روش ها در منزل هستید، می توانید به یک آرایشگاه معتبر و با کیفیت مراجعه کنید.


سوالات متداول ریموو تاتو قدیمی

هزینه ریموو تاتو چقدر است؟

با توجه به نوع روش ریموو تاتو هزینه پاک کردن تاتو متفاوت خواهد بود.

بهترین مرکز برای ریموو تاتو قدیمی کجاست؟

برای پاک کردن و ریموو تاتو قدیمی می توانید به سالن قصرجم مراجه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *