کاشت مژه در نیاوران

کاشت مژه در نیاوران

در زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس افراد عوامل مختلفی تاثیر گذار است. یکی از مهم ترین فاکتورها در افزایش زیبایی چهره و به ویژه چشم ها، مژه های بلند و پر پشت است. اما بدیهی است که همه افراد به صورت ژنتیکی و طبیعی مژه های بلندی ندارند. به همین دلیل همان طور که حتما شما هم دیده اید، خانم ها برای رفتن به مهمانی، و حضور در مجالس و مکان های مختلف، از ریمل استفاده می کنند.

اما یکی از ایرادات اصلی ریمل زدن موقت بودن آن است. چرا که برای هر بار آماده شدن باید زمانی را صرف ریمل زدن و آماده شدن کنید. به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای افزایش زیبایی چهره خود، اقدام به کاشت مژه می کنند. با کاشت مژه دیگر نیازی به همیشه ریمل زدن و حتی خط چشم کشیدن نیست. چون با افزایش حجم و بلندی مژه ها به صورت طبیعی چشم هایی زیبا و کشیده خواهید داشت.

کاشت مژه نچرال
مرکز تخصصی کاشت مژه در نیاوران
کاشت مژه در نیاوران
مرکز تخصصی کاشت مژه در نیاوران

با افزایش استقبال خانم ها برای کاشت مژه تعداد آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که در آن کاشت مژه انجام می شود هم افزایش یافته است. به همین دلیل خانم هایی که علاقه به کاشت مژه دارند، ممکن است زمان انتخاب سالن زیبایی با کیفیت سردرگم شوند.

در صورتی که در منطقه نیاوران ساکن هستید، و به دنبال سالن آرایش و زیبایی در نیاوران برای کاشت مژه هستید، سالن قصر جم کلیه خدمات زیبایی از جمله کاشت مژه را با بهترین کیفیت انجام می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مزایای کاشت مژه در سالن زیبایی قصر جم آشنا شوید.

انواع مدل های کاشت مژه در سالن زیبایی قصر جم

یکی از بهترین ویژگی های کاشت مژه این است که در سالن های زیبایی مختلف، امکان کاشت مژه با روش ها و مدل های مختلف وجود دارد. بدین صورت که می توان برای هر مشتری با توجه به فرم چهره و فرم چشم ها وجود دارد. از جمله بهترین مدل های کاشت مژه می توان مدل های مختلف را نام برد:

کاشت مژه تک تک (اکستنشن کلاسیک مژه)

یکی از بهترین روش های طبیعی کاشت مژه، مدل کلاسیک است. در این روش در قسمت های خالی روی پلک که مژه های کم تری دارد، مژه مصنوعی با فواصل مختلف و طبق نظر آرایشگر قرار داده شده و سپس با چسب مخصوص محکم می شود.

کاشت مژه والیوم (سه بعدی)

در مدل کاشت مژه والیوم، به هر تار از مژه های طبیعی بین ۲ تا ۵  تار مژه ابریشمی بسیار نازک و سبک چسبانده می شود. این مدل کاشت مژه در مقایسه با مدل کلاسیک هم میزان ماندگاری بیشتری دارد و هم سبک تر است.

کاشت مژه والیوم

کاشت مژه مگا والیوم

کاشت مژه مگا والیوم برای افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند مژه های پر پشت و بلند و با حجم زیاد داشته باشند. در این مدل کاشت نیز با  توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه مشتری بین ۷ تا ۱۲ مژه ابریشمی روی هر مژه قرار داده می شود.

مزایای کاشت مژه

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، داشتن مژه های بلند و پر پشت تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی چهره دارد. به همین دلیل کاشت مژه برای همه افرادی که دوست دارند، مژه های پر پشت و زیبا و یک دست داشته باشند، پیشنهاد می شود. چرا که پس از کاشت مژه دیگر نیازی به همیشه ریمل و خط چشم زدن نیست. بلکه تا هفته های متوالی می توانید چشمانی زیبا و کشیده داشته باشید. علاوه بر این، کاشت مژه مزایای مختلف دیگری هم دارد که به شرح زیر است:

  1. یک روش سریع و مقرون به صرفه است.
  2. دیگر نیازی به ریمل زدن نیست.
  3. ماندگاری بالایی دارد.
  4. یک روش موقت است و در صورت حساسیت داشتن یا علاقه نداشتن می توان مژه های کاشت شده را برداشت و ریموو کرد.
  5. برخی از مدل های کاشت مژه حالت طبیعی و زیبایی دارند.

مزایای کاشت مژه

ویژگی های مرکز تخصصی کاشت مژه

همان طور که می دانید سالن های زیبای مختلفی در شهرهای بزرگ و کوچک راه اندازی شده و پیدا کردن یک آرایشگاه زنانه با کیفیت در شمال تهران برای دریافت خدمات مختلف از جمله کاشت مژه کار آسانی نیست. با توجه به این که سلامت چشم ها در زمان کاشت مژه اهمیت زیادی دارد، برای کاشت مژه توجه داشته باشید که به یک مرکز تخصصی با کیفیت و خوب که دارای ویژگی های زیر باشد، مراجعه کنید:

  1. به کارگیری نیروی ماهر و با تجربه برای کاشت مژه
  2. انجام خدمات کاشت مژه یا ریموو آن در یک لاین جداگانه و تمیز
  3. احترام و تکریم مشتری
  4. رعایت بهداشت و نظافت در سالن و به ویژه در لاین کاشت مژه
  5. استفاده از مواد با کیفیت برای چسباندن و قرار دادن مژه های مصنوعی
  6. استفاده از مژه مصنوعی با کیفیت و ترجیحا با الیاف طبیعی که باعث حساسیت و عدم رضایت مشتری نشود.
  7. استریل کردن و شستن دست ها با شوینده های قوی جهت جلوگیری از بروز مشکل برای مشتری زمان کاشت
  8. توجه و احترام به سلیقه و نظر مشتری
  9. انتخاب مدل مناسب مژه با توجه به فرم صورت و چهره مشتری
  10. رعایت و انجام مراحل کاشت مژه به ترتیب و با دقت

کاشت مژه در سالن زیبایی در نیاوران

اگر قصد کاشت مژه در یک سالن زیبایی با کیفیت و خدمات عالی را دارید، و در منطقه نیاوران ساکن هستید، می توانید از خدمات متنوع و مختلف سالن زیبایی قصر جم استفاده نمایید. در این سالن زیبایی کلیه خدمات مرتبط با زیبایی از جمله کاشت مژه، ریموو کاشت مژه، لیفت مژه، ریموو لیفت مژه، لیفت ابرو و … در یک لاین مجزا ارائه می شود.

در صورتی که قصد کاشت مژه را دارید، می توانید با مراجعه به این سالن انواع روش ها و مدل های مژه را مشاهده کرده و سپس نوبت رزرو کنید. این سالن زیبایی با ارائه خدماتی کامل و متنوع در لاین های مختلف و مجزا می توان رضایت زیادی را به خود اختصاص داده است.

چند نمونه از رضایت مشتریان عزیز سالن قصرجم


سوالات متداول کاشت مژه در نیاوران

هزینه کاشت مژه چقدر است؟

با توجه به مدل کاشت مژه و سلیقه مشتری هزینه هر مدل کاشت برای مشتریان مختلف متفاوت خواهد بود.

آیا کاشت مژه مراقبت خاصی دارد؟

بله. برای افزایش مدت زمان ماندگاری تا دو روز حمام نروید و ورزش های سنگین انجام ندهید. همچنین روی مژه ها روغن و آب به صورت مستقیم نزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *