میکروبلیدینگ در نیاوران

در زیبایی چهره، داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم یکی از مهم ترین فاکتورها محسوب می شود. در واقع ابروهایی پر پشت و خوش فرم و با حالتی متناسب با چهره فرد، باعث زیباتر شدن چهره او می شود.

میکروبلیدینگ در نیاوران

اما بدیهی است که همه افراد به صورت طبیعی ابروهایی پر پشت و خوش فرم ندارند. به همین دلیل این افراد معمولا برای طراحی و داشتن ابروهایی با فرم مورد نظرشان اقدام به میکروبلیدینگ می کنند.

😍 قیمت میکروبلیدینگ در نیاوران  ۴۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
❤️ بهترین سالن میکرو در نیاوران سالن قصر جم
✅ مزایای میکروبلید ابرو ماندگاری بین ۸ تا ۱۴ ماه
👩 انواع خدمات ابرو نیاوران تاتو – قرینه سازی – میکرو

در صورتی که قصد انجام میکروبلیدینگ را دارید و در منطقه نیاوران هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با نکات میکروبلیدینگ در نیاوران و پیدا کردن یک سالن زیبایی زنانه در نیاوران آشنا شوید.

میکروبلیدینگ نیاوران
میکروبلیدینگ

بلیدینگ ابرو روش پیشرفته تاتو سنتی است که در آن قسمت های خالی و ناقص ابروها، با استفاده از رنگ های خاص و متناسب با رنگ ابروهای طبیعی و رنگ پوست، پٌر می شود. بدین صورت که برای مدتی طولانی ابروهایی با ظاهر طبیعی، و فرم دلخواه و زیبایی خواهید داشت.

میکروبلیدینگ در نیاوران چگونه انجام میشود؟

همه ما می دانیم داشتن چهره ای زیبا، و ابروهای یکدست و پر پشت تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس هر فردی دارد. به همین دلیل امروزه در مقایسه با گذشته میزان استقبال خانم ها حتی در سنین بالا برای انجام روش های مختلف زیبایی افزایش یافته است.

میکروبلیدینگ در نیاوران

یکی از بهترین روش هایی که برای افرادی که ابروهای کم پشت و بد فرم دارند، پیشنهاد و در سالن های زیبایی انجام می شود، میکرو ابرو است.

در این روش ابروها با استفاده از مواد با کیفیت و متناسب با رنگ ابروها به صورت طبیعی پٌر می شود تا فرد دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو، یا سایه ابرو نداشته باشد.

برخی از افراد آرایشگر این روش را مشابه با تاتو سنتی می دانند که پیشرفت کرده و به یک روش مدرن تبدیل شده است. خوشبختانه با افزایش استقبال خانم ها برای انجام میکرو ابرو، تعداد سالن های آرایش برای انجام میکروبلیدینگ در نیاوران نیز افزایش یافته است.

همچنین ممکن است برخی از خانم ها برای پیدا کردن سالن زیبایی با کیفیت و خوب دچار تردید شوند. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر خدمات میکروبلیدینگ در نیاوران، و بهترین آرایشگاه زنانه نیاوران برای انجام این روش می پردازیم.

قیمت میکروبلیدینگ در نیاوران

یکی از سوالات اصلی افرادی که قصد انجام میکروبلید دارند، این است که قیمت میکروبلیدینگ در نیاوران چقدر است؟ به طور کلی هزینه و تعرفه مشخصی در مورد این موضوع در سالن های زیبایی مشخص و تعیین نمی شود. چون تعیین هزینه میکروبلید در سالن های زیبایی و آرایشگاه های مختلف به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تجربه و میزان مهارت میکروبلید کار
  2. هزینه دستمزد فرد میکروبلیدینگ‌کار
  3. موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی
  4. مدت زمان لازم برای انجام میکرو با توجه به میزان کم پشت بودن ابروها

بهترین میکروبلیدینگ کار در نیاوران

بهترین میکروبلیدینگ کار در نیاوران

افزایش استقبال خانم ها برای انجام خدمات زیبایی مختلف از جمله میکروبلیدینگ در نیاوران به گونه ای افزایش پیدا کرده که خانم ها برای انتخاب سالن زیبایی با کیفیت و خوب، زمان زیادی صرف کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک میکروبلیدینگ‌کار حرفه ای باید داشته باشد، داشتن ایده و چهره شناسی برای مشتریان است. چون همان طور که می دانید هر فرد دارای چهره ای خاص و منحصر به فرد است.

به همین دلیل باید زمان طراحی اولیه میکرو ابرو به ویژگی های چهره و فرم صورت او توجه شده و سپس مدل و فرم مناسب برای ابروها طراحی شود.

در سالن زیبایی قصر جم نیروهای متخصص و حرفه ای میکروبلیدینگ در نیاوران با کلیه اصول و تکنیک های طراحی میکروبلید آشنا هستند و بهترین مدل ابرو را متناسب با چهره و فرم صورت فرد طراحی می کنند.

مراقبت های قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ

بهترین سالن زیبایی برای میکروبلیدینگ در نیاوران

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که خانم ها زمان انتخاب خدمات زیبایی و از جمله میکروبلیدینگ در نیاوران به آن توجه می کنند این است که خدمات مختلف در لاین های مجزا و با استفاده از مواد و تجهیزات جداگانه انجام شود.

به همین منظور سالن زیبایی قصر جم با هدف افزایش رضایت مشتریان محترم و به ویژه رعایت بهداشت برای خانم ها، خدمات میکروبلید را در یک لاین جداگانه و با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات کامل و به روز انجام می دهند.

در این آرایشگاه زنانه تهران میکروبلیدکار بر اساس سلیقه و نظر خانم ها و به ویژه بر اساس ویژگی های چهره و فرم صورت هر فرد بهترین مدل را برای طراحی ابروهای فرد طراحی می کند.

همچنین در صورت عدم رضایت، مجددا با توجه به سلیقه مشتری طرح میکروبلید ابرو طراحی می شود.

سالن زیبایی میکروبلیدینگ در نیاوران

خدمات میکروبلیدینگ در نیاوران

برای تعریف دقیق تر و بهترین بلیدینگ می توان گفت که این روش نوعی آرایش نیمه دائم است که با انجام آن دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای خرید مداد ابرو یا سایه ابرو برای پر کردن جاهای خالی ابروها نیست. بلکه به طور نیمه دائم ابروهایی خوش فرم و زیبا خواهید داشت.

یکی از بهترین خدمات میکروبلیدینگ در نیاوران در سالن آرایش و زیبایی قصر جم انجام می شود که با دیدن اتمام کار از ظرافت و طبیعی بودن آن لذت کافی خواهید برد.

برای دریافت خدمات میکروبلیدینگ در نیاوران کافی است که سالن قصر جم مراجعه کرده و انواع مدل های میکروبلید را مشاهده کنید تا بتوانید راحت و سریع تر مدل ابروی دلخواه خود را پیدا کنید.

مراحل انجام میکروبلیدینگ در نیاوران در سالن قصر جم

سالن زیبایی قصر جم به منظور ارائه خدماتی کامل و جامع در لاین جداگانه کلیه خدمات میکروبلید و طراحی و زیبایی ابروها را به بهترین نحو ارائه می کند. طراحی و انجام میکرو ابرو در مقایسه با روش های دیگر بسیار سریع تر و با کیفیت تر است. مراحل انجام آن به شرح زیر است:

۱- مشاوره و طراحی ابرو

همان طور که می دانید برای هر فرد باید متناسب با فرم چهره و چشم ها، ابرو را طراحی کرد. بنابراین در جلسه مشاوره آرایشگر، با توجه به آناتومی صورت، بهترین مدل را با نظر و سلیقه مشتری طراحی و اجرا می کند.

۲- تزریق بی حسی

برای انجام میکرو از سوزن های بسیار ریز و مخصوصی استفاده می شود و ممکن است درد وارد شدن این سوزن ها به پوست برای همه افراد قابل تحمل نباشد. به همین دلیل کمی بی حسی در این نواحی استعمال می شود تا دردی احساس نشود.

۳- ترسیم فرم ابروها

پس از انتخاب طرح مورد نظر، فرم ابروها با استفاده از ابزار مخصوص طراحی می گردد. سپس طرح ابرو به مشتری نشان داده می شود تا تایید گردد. این مرحله کمک می کند که فرد زمان طراحی از طرح کلی ابروها مطلع باشد و با مشکلی روبرو نشود.

۴- افزودن رنگدانه مناسب

مهم ترین مرحله در میکروبلیدینگ ابرو در نیاوران، افزوده رنگدانه است. با استفاده از یک دستگاه مخصوص بین ۱۰ تا ۲۰ سوزن ریز وارد پوست شده و سپس سوراخ هایی در پوست ابرو ایجاد می کند. این سوراخ ها به منظور تزریق رنگدانه ها در ابرو ایجاد می گردد.

پس از تزریق رنگدانه ها، رنگ های اضافی از روی پوست پاک شده و کار تمام می شود. به طور کلی معمولا طراحی و انجام میکروبلید ۲ ساعت زمان می برد. پس از گذشت ۴ الی ۶ هفته بعد از اولین جلسه، باید مجددا برای ترمیم میکروبلید اقدام نمایید.
مزیت میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلید یکی از بهترین روش های نوین برای داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا است که توسط یک آرایشگر حرفه ای و هنرمند انجام می شود. در این روش با استفاده از یک تیغ مخصوص به نام بلید خطوطی روی پوست صورت و در نقاط مختلف ابرو که خالی شده، ایجاد می شود.

پس از آن با استفاده از تیغ پوست برش داده شده و رنگ دانه های مخصوص میکروبلید به لایه های زیرین پوست تزریق می شود.

در میکروبلید ابرو، قسمت های خالی ابرو پر و جذاب تر دیده می شود و نواقص آن برطرف می شود. به همین دلیل می توان گفت که میکروبلید در مقایسه با روش های دیگر ماندگاری بیشتر و ظاهر زیباتری دارد.

مزیت میکروبلید ابرو چیست؟

بدیهی است که همه افراد ابروهای قرینه و کاملا مشابهی با یک دیگر ندارند. اما خوشبختانه با روش میکروبلید ، می توان ابروهایی قرینه و زیبا برای مشتری طراحی کرد. علاوه بر این، یکی از بهترین مزایای میکروبلید این است که به دلیل خطوط ظریفی که زمان طراحی انجام می شود، شباهت زیادی به ابروهای طبیعی دارد.

میکروبلید برای چه افرادی مناسب است؟

همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، میکروبلید برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند، همچنین افرادی که قسمتی از ابروهای آن ها به صورت ژنتیکی، یا به دلیل افزایش سن یا تصادف و حوادث دیگر خالی شده، پیشنهاد می شود و مناسب است.

علاوه بر این، خانم هایی که فرم ابروهای خود را دوست ندارند و به دنبال فرم جدید و خاصی هستند، می توانند اقدام به میکروبلید کنند.

همان طور که می دانید یکی از روش های دیگر برای داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا، کاشت ابرو است. اما کاشت ابرو برای همه افراد پیشنهاد نمی شود و ممکن است نتیجه دلخواه را نداشته باشد.

بنابراین می توان گفت میکروبلید جایگزین مناسبی در مقایسه با کاشت ابرو است و هزینه بسیار مقرون به صرفه تری هم دارد.

مراقبت های قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از انجام میکروبلید، پیدا کردن یک سالن زیبایی زنانه در تهران است که با کیفیت و معتبر باشد. در غیر این صورت ممکن است نتیجه دلخواه را مشاهده نکنید.

علاوه بر این، برای افزایش ماندگاری میکروبلید باید مراقبت هایی را در این زمینه انجام دهید. از جمله مهم ترین مراقبت های قبل و بعد از میکروبلید می توان موارد زیر را نام برد:

  1. یک ماه قبل از میکروبلید روش های مختلف پاک سازی پوست، لیزر درمانی و لایه برداری انجام ندهید.
  2. از داروهای حاوی ویتامین E استفاده نکنید.
  3. ۱ الی ۲ هفته قبل از میکرو، اقدام به لیزر، اپیلاسیون، تزریق بوتاکس نکنید. چون باعث ایجاد اختلال در عملکرد رنگدانه ها می شود.
  4. از مصرف الکل، کافئین، ویتامین E ، نیاسین و ایبوپروفن ۴۸ ساعت قبل از میکروبلیدنیگ خودداری کنید.
  5. بهتر است در دوران قاعدگی برای انجام میکروبلید اقدام نمایید.
  6. اگر پوستتان دچار آفتاب سوختگی شده، انجام میکروبلید را به بعد اقدام نمایید.
  7. زمان انجام میکرو ابرو به خوبی ابروها را تمیز کنید. به گونه ای که هیچ گونه مواد آرایشی، مداد ابرو، سایه ابرو و … در ابروها نباشد.
  8. تا یک روز بعد از میکرو ابرو صورت خود را نشویید.

چند نمونه از رضایت مشتریان عزیز سالن قصرجم


سوالات متداول میکروبلیدینگ در نیاوران

چند روز بعد از میکروبلیدینگ جای زخم ها خوب می شود؟

حداکثر تا ۱۰ روز پس از میکروبلیدینگ جای زخم ها بهبود می یابد.

آیا میکروبلیدینگ خطری دارد؟

خیر. در صورتی که در یک مرکز معتبر و زیر نظر فرد با تجربه و ماهر انجام شود، خطر و عارضه ای ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *