لیفت ابرو

یکی از جدیدترین ترندهایی که امروزه توسط خانم ها مورد استقبال قرار گرفته، لیفت ابرو است. در این روش می توانید به صورت موقت و البته طولانی مدت، ابروهایی پهن و زیبا و یکدست و خوش فرم داشته باشید.

همان طور که می دانید همه افراد ابروهایی خوش فرم و یکدست و پهن ندارند. بلکه ممکن است به صورت ژنتیکی و ارثی ابروهایی نازک و کم پشت داشته باشند.علاوه بر این، داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش زیبایی چهره و صورت فرد دارد.

به همین دلیل لیفت ابرو به افرادی که به زیبایی چهره و صورت خود اهمیت می دهند و وقت کافی برای آرایش کردن ندارند، پیشنهاد می شود. در صورتی که قصد لیفت کردن ابروهای خود را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با لیفت ابرو، و مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شوید.

😍قیمت لیفت ابرو  از ۱۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ تومان
💅انواع خدمات لیفت ابرو فرم دهی ابرو،اصلاح شکل ابرو،تقویت و ویتامینه ابرو
⭐️ویژگی های آرایشگاه قصر جم ارائه خدمات کامل،رعایت بهداشت،استفاده از بهترین برندهای دنیا
❤️فواید لیفت ابرو  فرم دلخواه، یکدست و متقارن ابروها، تقویت و شادابی ابروها
✅نگهداری لیفت ابرو آب نزدن به ابرو تا ۲۴ ساعت
لیفت ابرو

لیفت ابرو سالن زیبایی قصر جم

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو یکی از روش های رایج و مطمئن برای فرم دادن به ابروها، مرتب و کشیده کردن فرم ابروها است. لیفت ابرو در سالن های زیبایی معتبر مانند سالن قصر جم به بهترین نحو و به صورت روش موقت، نیمه موقت و دائم و با توجه به سلیقه و علاقه مشتری انجام می شود. در ادامه به معرفی کامل تر انواع روش های لیفت مژه می پردازیم.

لیفت ابرو موقت

یکی از روش های رایجی که برخی از خانم ها برای داشتن ابروهایی زیبا و مرتب انجام می دهند، لیفت ابرو موقت است. در این روش می توانید به صورت موقت و با استفاده از ابزار و مواد ساده، به ابروهای خود لیفت داده و ظاهر آن ها را مرتب کنید. برای لیفت ابروی موقت به براش ابرو، صابون ابرو، ابزار لیفت، یا ژل ابرو نیاز دارید.

لیفت ابرو موقت برای افرادی پیشنهاد می شود که علاقه دارند به صورت موقت و امتحانی بررسی و امتحان کنند که آیا ابروهای لیفت شده برای آن ها مناسب است یا خیر؟ این روش لیفت ابرو را می توان با استفاده از ابزار و مواد ذکر شده حتی در منزل هم انجام داد.

لیفت ابرو چیست؟
لیفت ابرو

لیفت ابرو نیمه دائم

یکی از بهترین روش های دیگر برای داشتن ابروهای مرتب و زیبا، لیفت ابرو نیمه دائم است. برای لیفت ابرو نیمه دائم، حتما باید به سالن های زیبایی معتبر و آرایشگاه زنانه نیاوران که در این زمینه باکیفیت هستند مراجعه کنید.

در این روش از مواد شیمیایی مناسب برای لیفت ابرو استفاده می شود که مدت زمان ماندگاری نسبتا طولانی دارد. به همین دلیل حتما باید به سالن زیبایی زنانه در تهران مراجعه کنید تا به ابروها و فولیکول های آن آسیبی وارد نشود. در صورتی که از مواد لیفت ابرو به درستی استفاده شود، به مدت ۶ تا ۸ هفته ماندگاری خواهد داشت.

لیفت ابروی دائمی

یکی از روش های دیگر لیفت ابرو، لیفت ابروی دائمی است که بر خلاف دو روش دیگر مدت زمان ماندگاری بیشتری دارد. بدین صورت که لیفت شقیقه و ابرو به صورت همزمان و از طریق جراحی کردن انجام می شود. این روش برای افرادی که به صورت ژنتیکی ابروها و پلک های افتاده دارند، پیشنهاد می شود.
ماندگاری لیفت ابرو تا چه مدت است؟

لیفت ابرو برای چه افرادی مناسب نیست؟

لیفت ابرو به طور کلی به عنوان یکی از بهترین روش ها برای داشتن ابروهایی خوش فرم و مرتب محسوب می شود. این روش در صورتی که به صورت نیمه موقت و موقت انجام شود، عوارض و خطراتی ندارد و همه افراد می توانند آن را انجام دهند. اما در برخی شرایط لیفت ابرو برای همه افراد مناسب نیست. لیفت ابرو برای افراد زیر پیشنهاد نمی شود:

  1. افرادی که در ناحیه ابروها زخم، جراحت، و سوختگی وجود دارد.
  2. افرادی که بثورات جلدی و پوستی روی سطح ابروهای آن ها ایجاد شده است.
  3. در نقاطی که جوش در ناحیه آن ابروها دیده می شود.
  4. در نواحی اطراف ابرو که دارای التهاب یا آفتاب سوختگی است.

لیفت ابرو برای چه افرادی مناسب نیست؟

ماندگاری لیفت ابرو تا چه مدت است؟

همان طور که در پاراگراف های بالاتر ذکر شد، روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که هر کدام ماندگاری های متفاوتی دارند. در صورتی که در منزل اقدام به لیفت ابرو کنید، موادی که در آن استفاده می شود، تاثیر گذاری ضعیفی دارد. به همین دلیل مدت زمان ماندگاری آن بسیار کوتاه است؛ به صورتی که پس از هر بار شستشو تاثیر آن از بین می رود.

اما در صورتی که در سالن زیبایی قصر جم لیفت ابرو به صورت نیمه دائم انجام شود، ماندگاری بیشتری دارد. در روش لیفت ابرو نیمه دائم مدت زمان ماندگاری آن بین ۴ تا ۶ هفته و حتی بیشتر خواهد بود.


سوالات متداول لیفت ابرو

۱- لیفت ابرو چقدر طول می کشد؟

با توجه به مدل لیفت ، مدت زمان لیفت برای هر مشتری متفاوت خواهد بود.

۲- مدت زمان ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

با توجه به نوع لیفت ابرو و سلیقه مشتری و و مواد مورد استفاده برای لیفت ابرو ماندگاری لیفت برای هر فرد متفاوت است.