پدیکور در نیاوران

علاوه بر مراقبت کردن از دست ها و اهمیت دادن به زیبایی ناخن ها، توجه کردن به سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل برای افرادی که نیاز به مراقبت کردن از پاها دارند، پدیکور انجام می شود.

مدرن ترین سالن پدیکور در نیاوران

در صورتی که به سلامت و زیبایی پاهای خود اهمیت می دهید، و قصد پدیکور در نیاوران را دارید، همراه ما باشید تا با مزایای پدیکور و سایر موارد مهم در این زمینه آشنا شوید.

منظور از پدیکور به فرایندهایی گفته می شود که برای مراقبت از پاها صورت می گیرد. در واقع منظور از پدیکور فقط زیبا سازی پاها و طراحی ناخن ها نیست. بلکه پدیکور یک روش مراقبتی و درمانی برای پاها است.

در پدیکور پوست های مرده پا حذف شده و پوست های اطراف ناخن ها و پاشنه آن صاف و نرم می شود. علاوه بر این، در پدیکور به ناخن های پا فرم داده شده و زیبا می شود.

بهترین سالن زیبایی برای پدیکور در نیاوران
پدیکور در نیاوران
پدیکور در نیاوران

بهترین سالن زیبایی برای پدیکور در نیاوران

رسیدگی به زیبایی و مراقبت پاها امروزه بیش از گذشته مورد اهمیت قرار گرفته است. به همین دلیل خانم ها و حتی آقایانی که به زیبایی و سلامت پاها و ناخن های خود اهمیت می دهند، اقدام به پدیکور می کنند.

از طرفی امروزه در سالن های زیبایی مختلفی انواع خدمات مربوط به زیبایی از جمله پدیکور در نیاوران انجام می شود. یکی از بهترین آرایشگاه زنانه در شمال تهران که خدمات پدیکور در نیاوران را به بهترین نحو و کیفیت عالی ارائه می کند، سالن آرایشگاه قصر جم است.

در این سالن زیبایی زنانه در نیاوران کلیه خدمات پدیکور و مانیکور ناخن که شامل موارد زیر است، با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه انجام می شود:

انواع پدیکور در نیاوران

با گذشت زمان میزان استقبال خانم ها و آقایان برای انجام پدیکور پا افزایش یافت. به همین دلیل در سالن های زیبایی مختلف انواع روش های پدیکور انجام می شود که هر کدام مزایای مختلف خود را دارند.

به طور کلی انواع پدیکور در نیاوران که در سالن قصر جم انجام می شود، شامل موارد زیر است:

  • پدیکور کلاسیک

یکی از رایج ترین انواع پدیکور در نیاوران که جز بهترین پدیکورها محسوب می شود، پدیکور کلاسیک است.

این روش شامل خیس کردن پاها در آب و همچنین اسکراب پوست پا، مرتب کردن و ترمیم ناخن و کوتیکول، یک ماساژ کوتاه، رطوبت ‌رسانی و لاک، ژل پولیش یا کاشت ناخن است.

این روش برای افرادی که به مراقبت از پاهای خود اهمیت می دهند، پیشنهاد می شود.

پدیکور کلاسیک

  • پدیکور ورزشی یا آروماتیک تراپی

انجام پدیکور آروماتیک تراپی نیز مانند پدیکور کلاسیک است. با این تفاوت که در این روش از روغن های آروماتیک برای ماساژ دادن به پاها استفاده می شود.

استفاده از این روغن ها تاثیر زیادی در بهبود دردهای عضلانی و رفع خستگی پا دارد. به همین دلیل برای افراد ورزشکار یا خانم هایی که زیاد پیاده روی می کنند، مناسب است.

  • پدیکور فرانسوی

یکی از بهترین روش های پدیکور که طرفداران زیادی هم دارد، پدیکور فرانسوی است. در این روش با استفاده از ابزارهای تخصصی و مورد نیاز گوشت و پوست های اضافه اطراف ناخن ها و پاها گرفته می شود.

  • پدیکور کوکتل

کوکتل پدیکور از طریق قرار دادن پاها در مواد مخصوص در ترکیبی از آب انجام می شود. این روش باعث خوشبو و نرم و لطیف شدن پاها می شود.

از جمله بهترین مزایای پدیکور کوکتل باعث کوچک شدن منافذ عمیق پوست و ایجاد تعادل بین تولید چربی و خنثی کردن باکتری ها می شود.

همچنین مزایای زیادی در مورد ضد التهابی، از بین بردن جوش و سوزش، لایه برداری و سم زدایی از پا و ناخن ها دارد.

  • پدیکور پارافین تراپی

در روش پدیکور پارافین تراپی یک پارافین گرم روی پاشنه پا، پوست پا و ناخن ها مالیده می شود تا پوست آن ها نرم و لطیف شود. هدف از انجام این کار رفع روش های ترک پا و رطوبت رسانی کردن آن است.

پدیکور پارافین تراپی

  • پدیکور فرنچ و شلاک

یکی دیگر از انواع روش های پدیکور، پدیکور فرنچ است که طرفداران زیادی دارد و در آن معمولا برای لبه های ناخن ها رنگ لاک سفید و با یک لایه لاک محافظ استفاده می شود.

شلاک نیز به لاک هایی می گویند که برای لاک ناخن های پا باید از دستگاه UV استفاده می شود.

مزایای پدیکور در نیاوران چیست؟

پاها نیز مانند سایر اعضای بدن و همچنین دست ها ممکن است به دلیل مراقبت و رسیدگی نکردن به آن ها در معرض خطر باشند. به همین دلیل رسیدگی و توجه به مراقبت کردن از پاها از طریق پدیکور بهترین روش محسوب می شود.

بدین صورت که اگر پدیکور پا را به صورت منظم انجام دهید، از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به سلامت پاها از جمله پینه، میخک، ترک پا، و ایجاد ناخن های بد شکل برای پاها جلوگیری می شود.

یکی از بهترین مزایای پدیکور در نیاوران که در سالن زیبایی قصر جم انجام می شود، این است که تاثیر زیادی در بهبود وضعیت راه رفتن دارد.

چرا که با برطرف کردن ترک ها و پینه های کف پا و رسیدگی به زیبایی و سلامت ناخن ها، وضعیت راه رفتنتان بهبود پیدا می کند و دیگر مشکلی نخواهید داشت.

یکی از مزایای ویژه پدیکور این است که باعث ایجاد یک حالت ریلکس و آرام بخش می شود. علاوه بر این، از جمله بهترین مزایای پدیکور در نیاوران می توان موارد زیر را نام برد:

  • رفع و درمان قارچ ناخن
  • جلوگیری از بروز قارچ ناخن
  • جلوگیری از رشد ناخن ها به سمت داخل
  • جلوگیری و رفع بوی بد پا
  • حفظ رطوبت پا و جلوگیری از ترک خوردن پوست کف و روی پا
  • افزایش گردش خون به دلیل انجام ماساژ پا
  • کاهش تنش ماهیچه های پا
  • بهبود عملکرد سیستم توزیع گرما در بدن
  • کاهش استرس و اضطراب

سوالات متداول پدیکور در نیاوران

هزینه پدیکور در نیاوران در سالن قصر جم چقدر است؟

با توجه به این که روش های مختلفی برای پدیکور در نیاوران وجود دارد که در سالن قصر جم انجام می شود، هزینه پدیکور با روش های مختلف نیز متفاوت خواهد بود.

بهترین آرایشگاه زنانه برای انجام پدیکور در نیاوران کجاست؟

سالن زیبایی و آرایشگاه قصر جم خدمات مختلفی از جمله پدیکور را با بهترین کیفیت و سطح رضایت انجام میدهد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *