موخوره‌ گیری در نیاوران

بیش‌تر خانم‌ها دوست دارند مو‌هایی بلند و مرتب داشته باشند. مو‌هایی که سالم هستند و ظاهر مرتب و براقی دارند. سلامت مو یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های زیبایی محسوب می‌شود. به همین خاطر مهم نیست که مو کوتاه باشد یا بلند، لخت باشد یا فر، حالت داشته باشد یا نه. اولین و مهم‌ترین چیزی که اهمیت دارد، توجه به سلامت مو‌ها است. از این رو برطرف کردن مشکلات مو و رسیدگی به آن‌ها در اولویت قرار دارد.

موخوره‌ گیری در نیاوران

یکی از رایج‌ترین مشکلات مربوط به مو که هم خانم‌ها و هم آقایان را درگیر خود کرده، موخوره است. اگر شما هم ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه تهران هستید، موخوره گیری در نیاوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

موخوره چیست؟

ایجاد موخوره، سلامت موها را به خطر می‌اندازد. این عارضه از نوک مو‌ها شروع شده و به سمت ریشه حرکت می‌کند. بدین ترتیب از رشد طبیعی مو‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود تا قد مو تا مدت‌ها در همان حالت بماند. در نهایت هم مو خشن و وز دار دیده شده و شادابی و براقی خود را از دست می‌دهد.

موخوره یکی از عارضه‌های مربوط به مو است که با شکستن آن شروع می‌شود. وقتی نوک ساقه مو دو شاخه یا چند شاخه شده و به سمت ریشه پیش برود، اصطلاحا می‌گوییم که مو دچار موخوره شده است. معمولا این مشکل به دلیل کمبود آمینواسید‌هایی مثل متیونین و سیستئین ایجاد می‌شود. این کمبود باعث ترک خوردن سلول‌های فولیکول مو شده و در نهایت سلامت و زیبایی مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مو‌های افرادی که مستعد موخوره هستند از یک حد مشخصی بلندتر نمی‌شود. بنابراین فرد باید مو‌های خود را درمان کند که تنها راه آن، کوتاه کردن مو است. البته موخوره‌ گیری در نیاوران بدون کوتاهی قد مو و تنها با جدا کردن تار‌های آسیب دیده هم امکان پذیر است.

موخوره چیست؟

قیمت موخوره‌ گیری در نیاوران

هزینه موخوره‌ گیری در نیاوران به این بستگی دارد که قد و حجم مو‌های شما چقدر است. هر چه آرایشگر مهارت بیش‌تری داشته و وقت بیش‌تری برای از بین بردن موخوره‌ها اختصاص دهد، هزینه موخوره‌گیری هم بیش‌تر می‌شود. معمولا موخوره‌گیری مو‌های بلند و پرحجم در مقایسه با مو‌های کوتاه و کم حجم بیش‌تر است.

چه عواملی باعث موخوره می‌شود؟

  • خشک و شکننده شدن موها
  • نداشتن مراقبت صحیح از مو
  • استفاده زیاد از سشوار، بابلیس یا اتو مو
  • استفاده دائمی از محصولات شیمیایی مانند شامپو
  • نزدیکی به سن یائسگی در خانم‌ها
  • داشتن موهای فر و افزایش احتمال ایجاد موخوره
  • کاهش روغن‌های طبیعی تولید شده در پوست سر و خشکی موها به دلیل کاهش سطح استروژن

چرا باید موخوره را درمان کرد؟

موخوره علاوه بر اینکه زیبایی و ظاهر مو‌های شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از رشد آن‌ها هم جلوگیری می‌کند. وقتی موخوره در ساقه مو ایجاد شود، کم کم به سمت ریشه می‌رود. به همین دلیل انجام موخوره‌گیری و کوتاه کردن مو‌ها بسیار مهم است. در غیر این صورت شاید آسیب جدی به سلامت مو‌هایتان وارد شود.

درست است که نمی‌توانید برای همیشه خود را از اتو زدن یا رنگ مو‌ محروم کنید، اما شاید بتوانید کم‌تر از این مواد شیمیایی و وسایل حرارتی استفاده کنید. دو شاخه شدن مو‌ها در انتهای ساقه در خشک و وز شدن آن‌ها نقش دارد. از طرفی اگر موخوره درمان نشود، احتمال طاسی سر هم بیش‌تر است.

برای جلوگیری از ایجاد مو‌های نازک و شکننده و رشد طبیعی مو‌ها، درمان موخوره اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید نتایج موخوره گیری در نیاوران را در موهای خود ببینید. به شرط آنکه بهترین آرایشگاه زنانه نیاوران را انتخاب کنید.

موخوره‌ گیری در خانه

قبل از اینکه بخواهید به موخوره‌گیری در نیاوران فکر کنید، بهتر است اول روتین مراقبت از موها را داشته باشید و تراپی انجام دهید. بنابراین خیلی مهم است که به راهکار‌های پیشگیری از ایجاد موخوره توجه کنید. انواع ماسک‌ها و روغن‌ها می‌توانند به حفظ سلامت و زیبایی مو‌هایتان کمک کنند.

با همه این‌ها اگر نتوانستید به خوبی از مو‌هایتان مراقبت کنید، روش‌های زیادی برای موخوره‌گیری وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. یکی از این روش‌ها موخوره‌گیری در خانه با قیچی است که قد مو را از چیزی که هست کوتاه‌تر می‌کند. در ادامه انواع روش‌های موخوره‌گیری در خانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

۱- ماسک روغن نارگیل برای موخوره

یکی از بهترین محصولات گیاهی مفید برای پوست و مو و ناخن، روغن نارگیل است که در حفظ سلامت و زیبایی شما نقش مهمی دارد. استفاده از ماسک روغن نارگیل نه تنها در درمان موخوره موثر است، بلکه به درمان مو‌های خشک و شکننده کمک کرده و ریزش آن‌ها را برطرف می‌کند. شما می‌توانید این روغن بکر را به عنوان یک آبرسان قدرتمند برای تقویت ساقه و نوک مو‌ها استفاده کنید.

ماسک روغن نارگیل برای موخوره

پس از استحمام، خیسی مو‌ها را با حوله گرفته و وقتی مو‌ها مرطوب بودند، روغن نارگیل را بر کف دست خود بریزید. سپس آن را به ساقه و نوک موها ماساژ دهید. باید بگوییم که موخوره‌گیری در نیاوران با جدیدترین روش‌ها و تجهیزات مخصوص انجام می‌شود. از این رو استفاده از انواع ماسک تنها یک روش پیشگیری از ایجاد موخوره است و رفتن به آرایشگاه پیشنهاد بهتری به نظر می‌رسد.

۲- درمان موخوره با ماسک روغن زیتون و عسل

به عنوان یک تیم قوی دو نفره برای تغذیه مو‌های آسیب دیده می‌توانیم به ترکیب عسل و روغن زیتون اشاره کنیم. عسل علاوه بر داشتن خاصیت نرم کنندگی، یک ماده مرطوب‌کننده هم است. ترکیب روغن زیتون با عسل برای درمان مو‌های خشک و مستعد موخوره انتخاب بسیار خوبی بوده و باعث درخشندگی آن‌ها می‌شود.

برای استفاده از این ماسک ۲ قاشق غذاخوری عسل خام را با ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده و مخلوط به دست آمده را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی مو‌های تمیز قرار دهید. سپس با استفاده از شامپو، ماسک را از روی مو‌ها بشویید. البته که استفاده از این ماسک بیش‌تر یک راه پیشگیری بوده و پیشنهاد ما برای درمان موخوره با ماندگاری بیش‌تر، مراجعه به یک سالن زیبایی و انجام موخوره‌ گیری در نیاوران است.

۳- روغن آرگان برای موخوره

روغن آرگان یک آبرسان قوی و یک مرطوب‌کننده طبیعی است که مو‌ها را درخشان می‌کند. هنگام‌ شانه زدن مو‌ها می‌توانید از چند قطره روغن آرگان هم استفاده کنید. فرقی ندارد که مو‌هایتان خشک باشد یا خیس، فقط کافی است پس از انجام موخوره‌ گیری در نیاوران هر زمان که خواستید مو‌هایتان را‌ شانه بزنید و چند قطره روغن را هم روی ساقه مو‌ها اسپری کنید.

۴- پیچاندن مو و نوک‌گیری برای رفع موخوره

با نوک‌گیری مو‌ها در خانه، موخوره برطرف شده و سلامت مو‌هایتان حفظ می‌شود. اگر می‌خواهید مو‌هایی با رشد طبیعی و زیبا داشته باشید، در ماه یک بار نوک‌گیری مو‌ها را انجام دهید. البته می‌توانید برای موخوره‌ گیری در نیاوران، به یک سالن زیبایی معتبر هم بروید.

توجه به سلامت مو‌ها بسیار مهم است و هر ۱۲ هفته یک بار باید نیم سانت از مو‌ها کوتاه شود. این گونه مو‌ها ظاهر سالم‌تری پیدا کرده و پر‌تر دیده می‌شوند. برای نوک‌گیری در خانه به هیچ دستگاهی احتیاج ندارید. تنها کافی است با استفاده از یک قیچی تیز کمی از قد مو‌هایتان را بزنید و آن‌ها را صاف و یکدست کنید. از طرفی فراموش نکنید که از تیغ هم استفاده نکنید؛ زیرا در این صورت موخوره‌هایتان را بیش‌تر می‌کنید.

پیچاندن مو و نوک‌گیری برای رفع موخوره

ابتدا مو‌هایتان را با گلاب و روغن نارگیل یا آب خالی اسپری کنید. پس از نرم و مرطوب شدن مو‌ها، با استفاده از قیچی، موخوره‌ها را تا جایی که می‌بینید کوتاه کنید. بعد از نوک‌گیری هم با‌ شانه شخصی خود مو‌هایتان را مرتب کرده و تا حد امکان از وسایل حرارتی استفاده نکنید. البته موخوره‌گیری در نیاوران به نوک‌گیری در خانه اولویت دارد؛ زیرا این روش حساسیت بالایی داشته و حتما باید توسط یک آرایشگر حرفه‌ای انجام شود.

موخوره‌گیری در آرایشگاه

یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موخوره، پیچاندن مو و کوتاه کردن آن با قیچی است. یک آرایشگر حرفه‌ای و باتجربه که موخوره‌ گیری در نیاوران را انجام می‌دهد، خیلی خوب می‌داند که باید مو‌ها را به چند قسمت تقسیم کرده و آن‌ها را از کجا کوتاه کند. در این روش هر چه تقسیم‌بندی مو‌ها کوچک‌تر باشد، موخوره‌گیری بهتر انجام می‌شود.

آرایشگر پس از پیچاندن مو‌ها، شاخه‌های بیرون‌زده مو را با قیچی جدا می‌کند. موخوره‌ گیری در نیاوران به‌صورت دستی یا با استفاده از قیچی موخوره‌گیری و دستگاه مخصوص انجام می‌شود. بسته به اینکه جنس مو‌هایتان چیست و چقدر می‌خواهید هزینه کنید، آرایشگر بهترین روش موخوره‌گیری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

برای مثال موخوره‌گیری با قیچی یکی از روش‌های متداول برای حفظ سلامت مو است که تار‌های بیرون‌زده را از محل آسیب جدا می‌کند. در این روش هر دسته مو از بخش انتهایی تا بالا توسط قیچی موخوره‌گیری اصلاح می‌شود. بدین ترتیب بدون کوتاهی موها، موخوره‌ها از بین می‌روند.

موخوره‌گیری با قیچی

موخوره‌گیری با قیچی، هم در خانه و هم در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. با توجه به اینکه این روش دقت پایینی دارد، فرد باید موهای خود را به دست یک آرایشگر ماهر و متخصص بسپارد. در غیر این صورت ممکن است به سلامت و زیبایی مو‌های خود آسیب برساند. فواید موخوره گیری با قیچی عبارتند از:

  • قابل اجرا برای مو‌های کوتاه
  • قابل اجرا در خانه و عدم نیاز به دستگاهی خاص
  • از بین بردن موخوره بدون ایجاد آسیب به مو‌ها

موخوره‌گیری با قیچی

موخوره‌گیری با دستگاه

یکی از بهترین روش‌های موخوره‌ گیری در نیاوران مراجعه به بهترین سالن زیبایی زنانه در تهران و استفاده از دستگاه‌های مخصوص است. در این روش با استفاده از دستگاه، ساقه‌های دو یا چند شاخه شده بدون کوتاهی قد مو از بین ‌می‌روند. موخوره‌گیری با دستگاه که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، در سالن‌های زیبایی مختلف قابل اجرا است.

قبل از انجام موخوره‌گیری در نیاوران با دستگاه، ابتدا مو‌ها را شسته و خشک می‌کنند. سپس دسته‌ای از مو‌ها را وارد دستگاه کرده و آن را از نزدیکی ریشه به سمت پایین می‌برند. با تکرار کردن این کار برای دسته‌های مختلف مو، موخوره‌ها جدا می‌شوند. موخوره‌گیری در نیاوران و با استفاده از دستگاه، یکی از راه‌های سریع و راحت برای از بین بردن موخوره است. فواید موخوره گیری با دستگاه عبارتند از:

  • در این روش ۵۰ درصد از موخوره‌های شما از بین ‌می‌روند.
  • این روش موخوره‌گیری به کوتاه کردن مو احتیاجی ندارد.
  • این روش بسیار ساده و راحت بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود‌.
  • موخوره‌گیری در نیاوران با استفاده از دستگاه برای مو‌های کوتاه و بلند مناسب است و محدودیتی ندارد.
  • هزینه موخوره‌گیری با دستگاه خیلی زیاد نیست. پس همه افراد می‌توانند از این روش برای درمان موخوره استفاده کنند.

موخوره‌گیری با دستگاه

موخوره‌ گیری با قیچی به سبک روسی

موخوره‌گیری با قیچی به روش روسی به دقت و مهارت بالایی احتیاج داشته و حتما باید توسط یک آرایشگر حرفه‌ای انجام شود. در این روش، آرایشگر مو‌ها را به شیوه خاصی در دست گرفته و با قیچی، موخوره‌ها را از بین می‌برد. این روش کاربردی که در از بین بردن موخوره‌ها نقش دارد، قسمت‌های شاخه شاخه شده تارهای مو را جدا کرده و بدون نیاز به کوتاهی انجام می‌شود.

موخوره‌گیری با دستگاه بهتره یا قیچی

درست است که موخوره‌ گیری در نیاوران و با استفاده از دستگاه خیلی سریع و راحت انجام می‌شود. اما تار‌های مو را ضعیف و نازک کرده و تکرار کردن آن به صورت ماهانه سخت است. از طرفی امکان بازگشت موخوره به دلیل ضعف در کوتیکول مو‌ها هم وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما موخوره‌گیری در نیاوران و با استفاده از قیچی است.

البته این روش هم به دقت و مهارت بالایی احتیاج دارد. بنابراین باید حتما به وسیله یک آرایشگر باتجربه و حرفه‌ای انجام شود. در غیر این صورت ممکن است به مو‌های شما آسیب وارد شود.

یک آرایشگر حرفه‌ای که تخصص بالایی در زمینه موخوره‌گیری دارد، می‌تواند بدون کوتاه کردن قد مو‌ها، موخوره‌ها را از بین ببرد. او می‌داند که باید دسته‌های مو را تا چه اندازه در دست بگیرد و چطور تار‌های شاخه شاخه شده را جدا کند. بنابراین اگر اولویت شما داشتن مو‌هایی سالم و زیبا است، موخوره‌گیری با قیچی از موخوره‌گیری با دستگاه گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

مراقبت‌های بعد از موخوره‌گیری

بعد از انجام موخوره گیری در نیاوران یا هر منطقه دیگری از تهران باید این مراقبت‌ها را انجام دهید تا سلامت موهای شما حفظ شود:

  • هنگام استحمام، اندکی شامپو به پوست سر مالیده و سپس آن را خیلی آرام ماساژ دهید.
  • نرم‌کننده را فقط به نوک مو‌ها بزنید و بعد از مدت کوتاهی آن را آبکشی کنید. بهتر است بگذارید کمی نرم‌کننده روی نوک مو باقی بماند.
  • هنگام خیس بودن مو‌هایتان، آن‌ها را‌شانه نزده و نبندید. پس از اینکه مو‌ها حداقل ۸۰ درصد رطوبت خود را از دست دادند، مو‌هایتان را مرتب کنید.
  • سعی کنید در طول روز مو‌هایتان را ببافید.
  • بعد از شنا حتما مو‌هایتان را بشویید تا کلر از روی آن پاک شود.
  • برای خشک کردن مو‌ها به جای عقب و جلو بردن حوله، آن را روی ساقه مو قرار داده و خیلی آرام فشار دهید.
  • سشوار را در فاصله ۳۰ سانتی‌متری از مو‌ها بگیرید.
  • برای جلوگیری از ایجاد موخوره از‌شانه یا برس چوبی استفاده کنید.
  • برای حفظ سلامت مو، از روبالشی ابریشم یا ساتن ابریشم استفاده کنید.
  • همیشه نوک مو‌ها را با روغن‌های طبیعی چرب کرده و هر ماه یک تا دو سانت از قد مو‌هایتان را کوتاه کنید.

مراقبت‌های بعد از موخوره‌گیری

موخوره‌گیری در سالن قصر جم

سالن قصر جم با داشتن بهترین آرایشگر‌ها و هیر استایلیست‌های حرفه‌ای در تلاش است تا بدون آسیب رساندن به مو، مشکلات آن را برطرف کند. نیاوران یکی از بهترین مناطق تهران برای مراجعه به یک سالن زیبایی معتبر است. افرادی که قصد موخوره‌گیری در نیاوران را دارند، از طریق مراجعه به سالن قصر جم می‌توانند خیلی راحت و سریع موخوره‌هایشان را نابود کنند.

اگر می‌خواهید سلامت و زیبایی را به مو‌های خود بازگردانید، ما به شما سالن قصر جم را پیشنهاد می‌دهیم. این تیم با تجربه در تلاش است تا بدون کوتاه کردن قد مو، موخوره‌ گیری را انجام داده و رضایت شما مشتریان عزیز را به دست بیاورد.

سخن پایانی

مهم‌ترین عاملی که باعث زیبایی مو می‌شود، توجه به سلامت آن است. به همین خاطر موخوره‌ گیری در نیاوران اهمیت بالایی دارد. ممکن است فکر کنید که از بین بردن موخوره آسان است و می‌توانید آن را خیلی راحت با قیچی انجام دهید اما این طور نیست! موخوره‌گیری حساسیت‌های زیادی دارد و باید بدون آسیب رساندن به مو انجام می‌شود.

از این رو مراجعه به یک سالن زیبایی معتبر و انتخاب یک آرایشگر با مهارت، بسیار مهم است. با توجه به اینکه منطقه نیاوران تهران، سالن‌های زیبایی حرفه‌ای زیادی مثل قصر جم دارد، پیشنهاد ما موخوره‌ گیری در نیاوران است. بعد از مراجعه به سالن‌های زیبایی این منطقه می‌توانید نتیجه موخوره گیری موثر این سالن‌ها را روی موهای خود ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *