فر دائم نیاوران

معمولا خانم‌ها علاقه زیادی دارند که به شکل و فرم مو‌هایشان تنوع بدهند. حالت بخشیدن به مو‌ها و استفاده از روش‌های مختلفی مثل رنگ، براشینگ و… از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی است که جذابیت چهره را بیش‌تر می‌کند.

یکی از بهترین روش‌های ایجاد تنوع در شکل، حالت و فرم مو‌ها، فر کردن آن‌ها است. از گذشته تا کنون فر کردن مو‌ها در بین خانم‌ها بسیار محبوب بوده و این روز‌ها حتی در بین آقایان هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

آرایشگاه خوب برای فر دائم نیاوران کجاست؟

فر کردن مو‌ها یک روش ساده و آسان است که امروزه با استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته انجام می‌شود. در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با فر مو به‌صورت دائم، بدانید که برای فر دائم نیاوران باید به کدام سالن زیبایی زنانه در تهران مراجعه کنید.

فر دائم چیست؟

یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن مو‌هایی زیبا و خوش حالت، فر کردن است. مو‌های فر، زیبایی و جذابیت زیادی داشته و چهره شما را زیباتر و دلنشین‌تر می‌کنند. بنابراین اگر مو‌های صاف و لختی داشته و دوست دارید در چهره و استایل خود تنوع ایجاد کنید، ما به شما فر دائم را پیشنهاد می‌دهیم.

فر دائم مو یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار برای حالت دادن به مو‌ها با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص است. بدین ترتیب مو‌ها شکل فر به خود گرفته و تا مدت‌ها در همان حالت می‌مانند.

در روش فر دائم، مو‌ها به وسیله انبر و وسایل مخصوص حرارت داده شده و سپس با مواد شیمیایی مختلف پوشش داده می‌شوند. در این روش فر مو تا چند مدت ماندگاری دارد و شکل مو‌ها در همان حالت حفظ می‌شود.

هزینه فر دائم نیاوران

نیاوران تهران یکی از بهترین منطقه‌هایی است که بهترین سالن‌هایی زیبایی را دارد. شما می‌توانید با فر دائم نیاوران در سالن‌های زیبایی این منطقه، کیفیت موهای فر شده را ببینید. یادتان نرود که بعد از داشتن رضایت از موهای فر شده، فر دائم نیاوران و آرایشگاهی را که رفتید به دوستانتان هم معرفی کنید.

هزینه فر دائم نیاوران

هزینه فر دائم نیاوران به اندازه مو‌ها، جنس مو‌ها، سابقه کار سالن زیبایی و نوع فر بستگی دارد. هرچه قد مو‌های شما بلند‌تر باشد، هزینه فر کردن آن‌ها هم بیش‌تر است؛ زیرا از مواد بیش‌تری استفاده می‌شود.

پیشنهاد ما این است که اگر مو‌های خیلی بلندی دارید، کمی از قدشان را بزنید و سپس آن‌ها را فر کنید. البته که مو‌های خیلی کوتاه هم برای فر دائمی مناسب نیستند؛ زیرا به بالا پریده و ممکن است شما را اذیت کنند. بهترین روش این است که مو‌هایی با قد متوسط را فر کنید.

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه فر دائمی نیاوران، نوع فر است. قیمت فر ریز با درشت متفاوت است و توجه به جنس مو‌ها هم اهمیت بالایی دارد. اگر مو‌های شما حساس و شکننده بوده و دچار موخوره هستند، ابتدا آن‌ها را درمان کرده و سپس برای فر کردنشان به آرایشگاه بروید.

به طور کلی فر کردن مو‌ها بین ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. اگر حالت گرفتن مو‌های شما سخت باشد، زمان فر کردن آن‌ها طولانی‌تر شده و هزینه فر دائم نیاوران هم بیش‌تر می‌شود. علاوه بر تمام موارد گفته شده، پیش از فر دائم نیاوران باید درباره سالن‌های زیبایی این منطقه تحقیق کنید و به بهترین سالن زیبایی نیاوران بروید.

هزینه فر دائم نیاوران

بهترین سالن زیبایی نیاوران برای فر دائم مو

یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام فر دائم نیاوران، سالن زیبایی قصر جم است. این مجموعه حرفه‌ای شامل هیراستالیست‌های بامهارت است و با داشتن سابقه طولانی در زمینه فر دائمی مو‌ها توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد.

با انجام فر دائم می‌توانید مو‌های زیبا و خوش حالتی داشته باشید. از طرفی با مراجعه به سالن زیبایی قصر جم می‌توانید بهترین نتیجه را گرفته و ماندگاری فر مو‌هایتان را افزایش دهید.

استایلیست‌های مو در سالن زیبایی قصر جم، افراد با تجربه‌ای هستند که از بهترین تجهیزات و مواد استفاده کرده و متناسب با حجم و قد مو‌ها بهترین نوع فر را به شما پیشنهاد می‌دهند.

در کنار همه این‌ها، سلیقه و نظر شما برای فر دائم نیاوران در سالن‌های زیبایی این منطقه، در اولویت قرار داده و با فر کردن مو‌ها سعی دارند تا چهره شما را زیباتر و دلنشین‌تر کنند.

فر دائم مو برای چه کسانی مناسب است؟

فر مو برای همه افرادی که دوست دارند با تغییر حالت مو‌هایشان به استایل خود تنوع بدهند، مناسب است. با این حال بعضی افراد هستند که کاندیدای مناسب‌تری برای فر دائم محسوب می‌شوند.

یک گروه افرادی هستند که مو‌های سالم و بدون موخوره دارند؛ این افراد کم‌تر از بقیه در معرض آسیب‌های مواد شیمیایی قرار می‌گیرند.گروه بعد، افرادی با مو‌های لخت و کم حجم هستند؛ فر کردن با افزایش حجم مو‌ها، آن‌ها را پر پشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

گروه بعد افراد ریسک‌پذیری هستند که با مراقبت صحیح از مو‌هایشان می‌توانند خشکی مو، وز شدن و موخوره‌ها را برطرف کنند. در نهایت آخرین کاندیدای مناسب برای فر دائم نیاوران و هر منطقه دیگری از تهران، کسانی هستند که چهره‌ای لاغر و استخوانی دارند؛ موی فر باعث می‌شود تا چهره آن‌ها پر‌تر به نظر برسد.

انواع فر دائم مو

انواع فر متناسب با بلندی، حجم و مدل مو‌ها به صورت ۶ ماهه قابل اجرا هستند. فر دائم نیاوران در هر یک از سالن‌های زیبایی این منطقه هم در انواع مختلفی انجام می‌شود:

۱- فر درشت

معمولا فر درشت برای مو‌های کوتاه مناسب است؛ زیرا قد مو را خیلی کوتاه نمی‌کند. مدل موی فر درشت بر اساس سلیقه مشتری و برای افزایش حجم مو‌ها انجام می‌شود.

۲- فر متوسط

این مدل فر دائم به اندازه بیگودی بستگی دارد. نوع بیگودی هم متناسب با حجم و اندازه مو‌ها و سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. فر متوسط با ایجاد تاب‌های متوسط، زیبایی فوق‌العاده‌ای به مو‌ها می‌بخشد.

۳- فر ریز

این مدل مو کاملا سلیقه‌ای است؛ ولی پیشنهاد ما این است که روی مو‌های بلند انجام شود. بدین ترتیب قد مو کاهش پیدا کرده و پف مو هم کم‌تر می‌شود. فر ریز یک مدل موی پرطرفدار مردانه هم هست که این روز‌ها بسیار ترند شده است.

انواع فر دائم مو

فر دائم مو‌های کوتاه

همان‌طور که گفتیم برای اینکه قد مو‌های کوتاه کم‌تر نشود، فر درشت بهترین انتخاب است. این نوع فر زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای داشته و شما را برای حضور در مجالس و میهمانی‌ها آماده می‌کند. از طرفی باعث می‌شود تا چهره شما زیباتر و شاداب‌تر به نظر برسد.

فر دائم برای مو‌های اکستنشن

با اکستنشن، مو‌های طبیعی یا مصنوعی به مو‌های اصلی فرد اضافه می‌شوند تا قد و حجم آن‌ها را بیش‌تر کنند. موی مصنوعی هم می‌تواند فر و خوش حالت شود، اما نه به صورت دائم. مراحل فر کردن مو‌های اکستنشن شده به این صورت است:

  1. استفاده از پودر حجم بر روی مو‌ها
  2. پوش دادن مو‌ها برای افزایش حجم
  3. تافت زدن به مو‌ها
  4. پیچاندن موی اکستنشن شده دور بابلیس
  5. باز کردن مو‌ها و حالت دادن به آن‌ها

مراحل فر دائم مو

فر دائم در چند مرحله صورت می‌گیرد که فر دائم نیاوران هم با همین مرحله‌ها انجام می‌شود. اگر سالن زیبایی این منطقه از تهران، سابقه طولانی داشته و آرایشگر از مهارت کافی برخوردار باشد، مو‌ها بسیار خوش حالت و جذاب می‌شوند.

فر دائم شامل انواع مختلف فر‌های ریز تا درشت است که آرایشگر برای فر دائم نیاوران با توجه به فرم صورت و سلیقه شما بهترین مدل و حالت را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در ادامه شما را با مراحل فر دائم مو آشنا می‌کنیم:

۱) بررسی مو‌ها و انتخاب مدل فر دائم

بررسی مو‌ها و انتخاب یک مدل زیبا برای فر دائم، اولین و مهم‌ترین مرحله است. همانطور که گفتیم فر ریز و درشت هر دو از زیبا‌ترین حالت‌های مو هستند و انتخاب هر کدام از آن‌ها به فرم صورت و سلیقه شما بستگی دارد. آرایشگر با بررسی جنس مو‌هایتان، از بهترین مواد استفاده کرده و سپس آن‌ها را فر ‌می‌کند.

این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا اگر مواد مناسبی برای فر دائم استفاده نشود به مو‌های شما آسیب‌ وارد می‌شود. از این رو توجه به اعتبار سالن زیبایی و مهارت آرایشگر برای فر دائم نیاوران بسیار مهم است.

۲) بیگودی پیچیدن

در این مرحله از بیگودی مناسب برای پیچاندن مو‌ها استفاده می‌شود. اگر آرایشگر با تجربه و حرفه‌ای باشد، با دقیق پیچاندن بیگودی‌ها به خوش حالت‌تر شدن مو‌ها کمک می‌کند. بدین ترتیب فر مو‌ها به صورت یکنواخت و همانطور که شما می‌خواهید، انجام می‌شود.

مراحل فر دائم مو

۳) استفاده از مواد شیمیایی مخصوص برای ایجاد فر دائم

بعد از پیچاندن بیگودی‌ها نوبت آن است که از مواد شیمیایی مخصوص استفاده شود. در این مرحله آرایشگر با توجه به نوع فر و جنس مو‌هایتان، از مواد مناسب استفاده کرده و آن‌ها را بر روی بیگودی‌ها قرار می‌دهد.

آرایشگر برای فر دائم نیاوران در سالن زیبایی خود و در این منطقه، باید موها را با مواد به‌صورت یکنواخت و به اندازه کافی آغشته کند. در غیر این صورت مو‌ها به خوبی حالت نگرفته و کامل فر نمی‌شوند.

در این مرحله آرایشگر باید از مهارت تسلط کافی برخوردار باشد؛ زیرا در صورتی که مواد بیش از حد روی مو‌ها بمانند باعث خشک شدن و آسیب دیدن آن‌ها می‌شوند. انجام فر دائم نیاوران در یکی از بهترین سالن‌های این منطقه، یکی از بهترین روش‌ها برای حالت دادن به مو‌ها است که از بروز آسیب به آن‌ها جلوگیری می‌کند.

استفاده از مواد شیمیایی مخصوص برای ایجاد فر دائم

۴) استفاده از محلول خنثی‌کننده و شستشوی مو‌ها

در آخرین مرحله آرایشگر بیگودی‌ها را باز کرده و آن‌ها را با یک شامپوی بدون سولفات شستشو می‌دهد. سپس برای تقویت و خوش حالت کردن مو‌ها از یک محلول خنثی‌کننده استفاده می‌کند.

ماندگاری فر دائم

وقتی صحبت از فر دائم می‌شود، منظورمان فر ۶ ماهه مو‌ها است. در بهترین حالت اگر یک سالن زیبایی خوب برای فر دائم نیاوران انتخاب کنید، فر مو‌هایتان بین ۳ تا ۶ ماه می‌ماند. البته ماندگاری فر مو‌ها به مهارت آرایشگر، نوع مواد استفاده شده و جنس مو‌ها هم بستگی دارد.

نکات قبل از فر دائم مو

برای انجام فر دائم در بهترین  آرایشگاه زنانه نیاوران یا انجام فر دائم در هر یک از منطقه‌ها تهران باید این نکات را در نظر بگیرید:

  1. از سرم و محلول‌های آبرسان استفاده کنید تا مو‌هایتان به خوبی دهیدراته شوند.
  2. از آرایشگر بخواهید با توجه به فرم صورت، فر دائم را انجام دهد.
  3. اگر شما هم موهای نازکی دارید باید از آرایشگر بخواهید که از مواد بهتری برای موهایتان استفاده کند و نازک بودن موها را به آرایشگر اطلاع بدهید.
  4. برای اینکه از فر دائم نیاوران نتیجه بهتری بگیرید، قبل از فر مو‌هایتان را رنگ نزنید.
  5. مو‌ها را مرتب و یکدست کنید تا کوتاه و بلند نباشند.

 مراقبت های پس از فر دائم مو

قطعا با انجام فر دائم نیاوران در یکی از بهترین سالن‌های این منطقه، نیازی نیست نگران کار و ماندگاری فر روی موهایتان باشید. ولی رعایت این نکات مراقبتی پس از فر دائم نیاوران یا هر منطقه دیگری الزامی است:

  1. پس از فر کردن دائمی مو‌ها تا سه روز به مو‌هایتان شامپو نزنید و برای شستشوی آن‌ها از آب خالی استفاده کنید.
  2. هر سه ماه یک بار کمی از پایین مو‌های خود را کوتاه کنید تا شادابی و حالت مو‌هایتان حفظ شود.
  3. مو‌های فر خیلی در معرض موخوره قرار دارند. برای جلوگیری از این مشکل از روبالشی جنس ابریشم استفاده کرده و یا هرشب قبل خواب با یک روسری ابریشمی مو‌هایتان را بپوشانید.
  4. پس از فر دائم، مو‌های خود را رنگ و هایلایت نکنید. با این حال اگر دوست داشتید در رنگ مو‌ های خود تنوع ایجاد کنید، این کار را زیر نظر متخصص و با استفاده از رنگ‌های مخصوص انجام دهید.
  5. در روز‌های اول بعد از فر کردن مو‌ها از کش، گیره مو، سنجاق سر و… استفاده نکنید.
  6. پس از انجام فر دائم برای حفظ شادابی مو‌ها و جلوگیری از خشک شدن آن‌ها، از ماسک موی مناسب خود استفاده کنید.
  7. مو‌هایتان را با‌ شانه‌های درشت یا‌شانه‌هایی که مخصوص مو‌های فر هستند مرتب کنید.

شانه‌های مخصوص مو‌های فر

مزایای فر دائم نیاوران

فر دائمی یکی از بهترین روش‌ها برای حجیم کردن مو‌ها و پر پشت نشان دادن آن‌ها است. فر کردن مو‌ها مزایای بی‌شماری دارد. برای مثال زیبایی بیش‌تری به چهره شما داده و اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد.

برای کسی که به تنوع علاقه دارد، فر دائم نیاوران بهترین گزینه برای امتحان کردن شینیون‌ های مختلف است. بنابراین فر کردن مو‌ها یکی از بهترین روش‌های زیبایی برای نظم دادن به مو‌ها است که نیاز شما را به چک کردن مداوم آن‌ها برطرف می‌کند.

معایب فر دائم

فر دائم به دلیل استفاده از مواد قوی ممکن است باعث خشک شدن مو‌ها شود. از این رو بهتر است بر روی مو‌های چرب یا متعادل انجام شود. مواد فر هر چقدر هم که اورجینال و باکیفیت باشند، باز هم لایه بیرونی مو را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

البته اگر فرد یک  آرایشگاه در جم سنتر را برای فر دائم نیاوران انتخاب کند، این آسیب‌ها کم‌تر می‌شوند.به طور کلی فر دائم مو‌ها به مراقبت‌های زیادی احتیاج دارد. برای مثال به دلیل شکسته شدن پیوند‌های پروتئینی مو، احتمال شکنندگی مو‌ها بیش‌تر است.

از این رو فرد باید مراقبت بیش‌تری از مو‌هایش داشته باشد. برای مثال هنگام شانه زدن یا حمام کردن، به موهای خود بیش‎تر دقت کند.

سخن پایانی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن مو‌هایی خوش حالت و مواج، فر دائم مو است. با این تکنیک می‌توانید تا حداکثر ۶ ماه مو‌های فر و زیبایی داشته باشید. البته که بعد از در آمدن ریشه و بلند شدن قد مو‌ها ممکن است دوباره به تمدید احتیاج پیدا کنید.

درست است که فر کردن مو با مواد شیمیایی انجام می‌شود.اما اگر فرد مراقبت‌های قبل و بعد از فر دائم را رعایت کند، احتمال خشک شدن مو‌ها و آسیب دیدنشان هم کم‌تر می‌شود. پس این خیلی مهم است که برای فر دائم نیاوران تهران، مو‌های خود را به یک سالن حرفه‌ای و تخصصی مانند سالن زیبایی قصر جم بسپارد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *