آرایشگاه زنانه شمال تهران

امروزه همه ما شاهد افزایش استقبال خانم ها به ویژه خانم های جوان برای رفتن به سالن آرایش زنانه و استفاده از خدمات زیبایی هستیم. به گونه ای که خانم ها زمان مراجعه به سالن زیبایی و انتخاب آرایشگاه مناسب برای آماده شدن و رفتن به جشن عقد، عروسی، تولد و مراسم های دیگر تردید دارند.

به همین دلیل قبل از رفتن به سالن آرایش به خوبی در این مورد تحقیق می کنند و به دنبال سالن آرایشی نزدیک به محل زندگی خود و با ارائه خدمات زیبایی کامل هستند. پیدا کردن بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران، در شهری که سالن های زیبایی متعددی را دارد، کار سختی می باشد!

این موضوع در شهرهای بزرگ به دلیل افزایش تعداد آرایشگاه های زنانه بیشتر دیده می شود. بنابراین در صورتی که در شمال تهران ساکن هستید و قصد انتخاب سالن آرایش با کیفیت بالا در شمال تهران را دارید، توصیه و پیشنهاد ما، سالن زیبایی قصر جم است.

😍 قیمت خدمات آرایشگاه زنانه در شمال تهران  از ۷۰,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
❤️ انواع خدمات آرایشگاه زنانه شمال تهران کاشت مژه، ناخن،شینیون، رنگ و لایت، آرایش عروس و…
💎 ویژگی های آرایشگاه قصر جم ارائه خدمات کامل،رعایت بهداشت،استفاده از بهترین برندهای دنیا
💅 انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه شمال تهران  کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی ناخن
👩 انواع خدمات مو در سالن قصر جم کوپ، رنگ و لایت، بافت، شینیون، احیا و ابریشم سازی، اکستنشن، کراتینه

در این سالن زیبایی کلیه خدمات زیبایی، در لاین های مجزا و با کیفیت بالا ارائه می شود. در ادامه این مقاله نیز به معرفی کامل بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران می پردازیم.

 بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران

انتخاب یک آرایشگاه زنانه با کیفیت و خدمات کاملی را ارائه کند، امروزه برای خانم ها به یک چالش مهم تبدیل شده است. چرا که همه ما امروزه شاهد افزایش تعداد آرایشگاه هایی که در سراسر شهرهای بزرگ به ویژه شهر تهران هستیم.

بهترین آرایشگاه زنانه معمولا دارای خدمات کامل و جامعی است، که خانم ها می توانند برای دریافت خدمات مختلف از لاین های مختلف آرایشگاه وقت رزرو کنند.

 بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران
سالن زیبایی قصر جم، واقع در شمال تهران و خیابان نیاوران است. به همین دلیل افرادی که در شمال تهران ساکن هستند، می توانند برای راحتی رفت و آمد خود این آرایشگاه زنانه را انتخاب کنند. در آرایشگاه زنانه نیاوران کلیه خدمات زیبایی در لاین های مختلف و به صورت مجزا ارائه می شود.

بنابراین می توانید برای دریافت خدمات مورد نظرتان به این سالن مراجعه کرده و از خدمات مختلف سالن زیبایی قصر جم استفاده کنید. این آرایشگاه زنانه به دلیل ارائه خدمات کامل و با بالاترین کیفیت به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران محسوب می شود. از جمله خدمات آرایشگاه قصر جم می توان موارد زیر را نام برد:

در ادامه این مقاله به معرفی معیارهای مهم انتخاب آرایشگاه خوب و با کیفیت می پردازیم.

انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران

امروزه با توجه به این که تعداد آرایشگاه هایی که در سراسر تهران بازگشایی و راه اندازی شده، ممکن است انتخاب آرایشگاه با کیفیت و خوب برای خانم ها سخت باشد. به همین دلیل توصیه می شود برای انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه در شمال تهران به نکات زیر دقت کنید؟

  1. آیا آرایشگاه دارای مجوزهای رسمی لازم است یا خیر؟
  2. آیا کلیه خدمات مختلف میکاپ و خدمات مرتبط با مو در سالن زیبایی ارائه می شود؟
  3. آیا خدمات سالن زیبایی قیمت مقرون به صرفه ای دارد؟
  4. آیا در سالن آرایشگاه نظافت و بهداشت رعایت می شود؟

بهترین عروس سرای نیاوران

همان طور که می دانید برای هر دختر خانمی یکی از مهم ترین شب ها در زندگی اش، شب عروسی است. به همین دلیل برای دریافت خدمات زیبایی و میکاپ و شینیون به دنبال بهترین آرایشگاه عروس می گردد. سالن آرایش و زیبایی قصر جم کلیه خدمات زیبایی و میکاپ عروس را به بهترین نحو و متناسب با فرم چهره و صورت مشتری و طبق سلیقه و نظر او ارائه می کند.

گریم و آرایش عروس در سالن زیبایی در شمال تهران

همان طور که می دانید روز عقد یا عروسی یکی از مهم ترین مجالس برای هر دختری است. به همین دلیل به زیبایی چهره خود و آراسته بودن موها اهمیت زیادی می دهند. در واقع به همین منظور برای میکاپ و شینیون خود به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه برای این روز مهم هستند. سالن آرایش قصر جم کلیه خدمات آرایش و میکاپ عروس، کاشت ناخن عروس، و … را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

در لاین گریم و آرایش عروس در سالن زیبایی در شمال تهران این خدمات به منظور افزایش رضایت مشتریان عزیز با استفاده از بهترین مواد و برندها برای عروس خانم ها انجام می شود. بنابراین در صورتی که هر سبکی برای آرایش یا شینیون مو در نظر دارید، بهترین مدل ها متناسب با فرم چهره و صورت و نوع پوست و حتی رنگ پوست مشتری عزیز انجام می شود.

کوپ مو آرایشگاه زنانه شمال تهران

یکی از خدماتی که سال هاست در کلیه سالن های زیبایی فعال در سراسر ایران و از جمله تهران ارائه می شود، کوتاهی مو است. امروزه مدل های مختلفی برای کوتاهی مو وجود دارد که مشتریان با توجه به سلیقه و فرم صورت خود یک مدل مناسب را انتخاب نمایید. علاوه بر این، در سالن زیبایی قصر جم بهترین مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت فرد پیشنهاد و معرفی می شود. یکی از بهترین انوع مدل های کوتاهی مو، مدل کوپ است.

کاشت ناخن آرایشگاه زنانه شمال تهران

اهمیت دادن به زیبایی ناخن ها تاثیر زیادی در افزایش زیبایی دست ها دارد. به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که برای داشتن دست هایی زیبا پیشنهاد می شود، کاشت ناخن است. امروزه روش ها و مدل های مختلفی برای کاشت ناخن انجام می شود.

به همین دلیل مشتریان می توانند متناسب با سلیقه و نظر خود بهترین مدل ناخن را انتخاب کرده و برای کاشت اقدام می کنند. در سالن زیبایی قصر جم متناسب با سلیقه مشتریان با تکنیک های جدید بهترین مدل های کاشت ناخن انجام می شود.

کاشت ناخن آرایشگاه زنانه شمال تهران

کاشت و طراحی ناخن نیز یکی از خدمات ویژه ای است که امروزه توسط خانم های جوان مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر این، با توجه به این که اهمیت دادن به زیبایی ناخن ها و دست ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، در لاین تخصصی کاشت و طراحی ناخن، کلیه خدمات ذکر شده با سلیقه مشتری محترم و با استفاده از بهترین مواد ژلیش، لاک ناخن و … با ماندگاری بالا انجام می شود.

علاوه بر این، خدمات کاشت یا ژلیش ناخن عروس نیز در این سالن زیبایی با کیفیت بالا و توسط کادر مجرب این لاین صورت می گیرد.

ریموو تاتو ابرو در آرایشگاه زنانه شمال تهران

تاتو ابرو یکی از خدمات زیبایی است که معمولا خانم ها برای داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا اقدام به انجام آن می کنند. اما متاسفانه برخی افراد به دلیل نداشتن مهارت کافی ممکن است مدل مناسب برای طراحی و اجرای تاتو ابرو نداشته باشند. به همین دلیل برای ریموو تاتو ابرو اقدام می کنند. در سالن زیبای قصر جم نیز در لاین ابرو، خدماتی از جمله ریموو تاتو ابرو را به بهترین نحو انجام می دهند.

قیمت انواع خدمات آرایشگاه زنانه شمال تهران

با توجه به این که امروزه خدمات متنوعی در آرایشگاه های زنانه مختلف انجام می شود، قیمت واحد و مشخصی برای تعیین قیمت انواع خدمات آرایشگاه زنانه در شمال تهران وجود ندارد. بلکه عوامل مختلفی در تعیین قیمت خدمات تاثیر گذار است که مهم ترین عوامل عبارتند از:

  1. میزان مهارت و سابقه آرایشگر
  2. میزان مهارت کارکنان در لاین های مختلف
  3. موقعیت جغرافیایی آرایشگاه
  4. نوع برند و موادی که برای میکاپ یا کراتین استفاده می شود.

لاین رنگ و مش در آرایشگاه در شمال تهران

یکی از خدمات متنوعی که در آرایشگاه در شمال تهران انجام می شود و طرفداران زیادی هم دارد، رنگ و مش مو است. در سالن زیبایی قصر جم خدمات رنگ و مش مو، لایت و کراتین مو و ابریشم سازی مو و … با استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه انجام می شود.

علاوه بر این، با توجه به این که افراد دارای رنگ چهره و پوست مختلفی هستند، در لاین رنگ و مش در این سالن آرایش، خدمات ذکر شده به بهترین نحو و با سلیقه و نظر مشتری انجام می شود.

رنگ و مش در آرایشگاه در شمال تهران

  لاین اکستنشن مو در آرایشگاه در شمال تهران

همان طور که می دانید داشتن موهایی پر پشت و زیبا یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی چهره محسوب می شود. به همین دلیل خانم ها برای افزایش زیبایی چهره خود، در صورتی که موهای کم پشتی داشته باشند، اقدام به اکستشن مو می کنند.در اکستنشن مو ، موهای اضافه ای برای افزایش عمق و حجم موهای طبیعی به آن ها اضافه می شوند.

خدمات اکستشن مو نیز روش ها و انواع مختلفی دارد که هر فرد می تواند طبق از انجام این روش، ابتدا به سالن زیبایی مراجعه کرده و سپس بهترین نوع آن را انتخاب کند.

علاوه بر این، در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، کادر مجرب و حرفه ای آرایشگاه زنانه قصر جم اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه به شما ارائه می کنند که می توانید با دید بازتر و شناخت بهتر برای انجام اکستشن مو اقدام نمایید.

اکستنشن مو در آرایشگاه در شمال تهران

لیفت و لمینت مژه و ابرو در سالن زیبایی در شمال تهران

برای افزایش زیبایی چهره فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار هستند که دو مورد از مهم ترین موارد داشتن ابروها و مژه هایی بلند، پر پشت و منظم است. بر همین اساس افرادی که به هر دلیل ابروهایی کم پشت، مژه های کم پشت، بدون فرم یا به هم ریخته ای دارند، می توانند اقدام به لیفت و لمینت مژه و ابرو کنند.

خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای انجام این خدمات در سالن زیبایی نیاوران تهران انجام می شود. بنابراین با توجه به نوع و مدل ابروها، میزان کم پشتی یا پر پشتی مژه ها یا ابروها بهترین روش مورد نظر برای مشتری انجام می شود. در این روش، مواد تثبیت کننده ای به مژه ها و ابروها زده می شود که تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.

چند نمونه از رضایت مشتریان عزیز سالن قصرجم


سوالات متداول آرایشگاه زنانه در شمال تهران

قیمت خدمات آرایشگاه زنانه در شمال تهران چقدر است؟

بستگی به نوع خدمات انتخاب شده و مواد استفاده شده برای آن معمولا بین ۷۰,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

آرایشگاه زنانه شمال تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

کلیه خدمات عروس، انواع شینیون، میکاپ، کاشت مژه، کلیه خدمات ناخن،فیشیال پوست، رنگ و لایت و…

۲- هزینه میکاپ چقدر است؟

با توجه به این که سبک های مختلفی برای میکاپ وجود دارد، هزینه میکاپ با توجه به سبک و نوع مواد و برند آرایشی که استفاده می شود، برای هر مشتری متفاوت خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *