آموزش گریم و میکاپ عروس

آموزش گریم و میکاپ عروس

امروزه آرایشگری به عنوان یکی از بهترین حرفه ای درآمد زا و محبوب بین خانم ها شناخته می شود. به همین دلیل خانم های زیاد از سنین جوانی یکی از حرفه های مختلفی که در آرایشگری وجود دارد و در سالن های زیبایی ارائه می شود، فرا می گیرند. خوشبختانه امکان برگزاری و گذراندن دوره های آموزشی مختلف در زیر شاخه ها و زیر مجموعه های مختلف آرایشگری وجود دارد. بنابراین هر فرد می تواند با توجه به علاقه و مهارت خود بهترین شاخه مورد نظرش را ادامه دهد.

یکی از زیر شاخه های پر طرفدار در آرایشگری که دوره های حرفه ای آن در سراسر دنیا برگزار می شود، دوره آموزش گریم و میکاپ عروس است. در سالن زیبایی قصر جم نیز با تکیه بر دانش و مهارت و سابقه میکاپ آرتیست های حرفه ای، دوره های آموزش گریم و میکاپ عروس را بهترین کیفیت برگزار می کند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی کامل تر دوره آموزشی گریم و میکاپ عروس به عنوان یکی از زیر مجموعه های اصلی میکاپ می پردازیم.

اهمیت یادگیری آموزش گریم و میکاپ عروس

میکاپ صورت امروزه به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات و خدماتی است که در سالن های زیبایی مختلف از جمله سالن آرایش و زیبایی قصر جم ارائه می شود. همان طور که می دانید میکاپ عروس یکی از مهم ترین و البته دشوارترین روش های میکاپ است که باید به طور کاملا حرفه ای و با استفاده از بهترین برندهای مواد آرایشی استفاده شود.

میکاپ عروس قصر جم
آموزش آرایش عروس

در واقع اهمیت یادگیری گریم و میکاپ عروس به دلیل مهم بودن شب عروسی برای هر عروس خانمی است. به صورتی که هر خانمی قصد دارد و می خواهد شب عروسی بدرخشد و چهره ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشد. در دوره آموزش گریم و میکاپ عروس در سالن زیبایی قصر جم، این دوره آموزشی گریم و میکاپ عروس بر اساس سبک های مختلف، همچنین فرم های مختلف صورت و چهره هر فرد آموزش داده می شود. بدین صورت که پس از اتمام دوره آموزشی، میکاپ آرتیست می تواند کلیه سبک های مختلف و مورد نظر برای هر عروس را به بهترین نحو اجرا نماید.

بعد از اتمام دوره آموزشی فرد چه مهارت هایی یاد می گیرد؟

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین موارد و فاکتورهای تاثیر گذار در افزایش کیفیت و ماندگاری یک آرایش برای عروس، کیفیت برندها و مواد و محصولات آرایشی است که میکاپ آرتیست سالن آرایش عروس در تهران از آن استفاده می کند. علاوه بر این، میزان مهارت و تجربه میکاپ آرتیست نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین در این دوره آموزشی با توجه به این که هر فرد دارای فرم صورت، رنگ چهره، و رنگ مو و چشم خاص و منحصر به فرد خود است، انواع سبک های آرایشی متناسب با فرم های مختلف صورت هر فرد آموزش داده می شود.

دوره آموزشی گریم عروس
دوره آموزش میکاپ عروس

علاوه بر این، پس از اتمام دوره آموزشی فرد مهارت های زیر را یاد می گیرد:

  • ابزارهای مورد نیاز برای انجام آرایش عروس از جمله انواع موم ها، کاردک پاک کننده مواد، کرم های آبرسان و پد آرایش عروس
  • آشنایی با فرم های مختلف صورت هر فرد
  • آموزش کامل رنگ های مناسب برای چهره هر مشتری با توجه به رنگ پوست، رنگ چشم ها، رنگ مو و …
  • آشنایی و آموزش کامل انواع سبک های آرایش و میکاپ (آرایش کلاسیک، میکاپ لایت و اروپایی، آرایش هالیوودی و …)
  • آموزش کامل سبک های جدید و پر طرفدار روز
  • آموزش کامل زیرسازی آرایش، نحوه استفاده از پرایمرها، طرز استفاده از کانتور و کانسیلر برای گریم و متعادل سازی اعضای چهره (پیشانی، ابرو، بینی، گونه، لب، چانه، فک، غبغب و گردن)
  • آموزش گریم پوست خشک و چرب
  • نحوه فیکس کردن مواد آرایشی روی پوست
  • آموزش قرار دادن و چسباندن مژه مصنوعی
  • نحوه کشیدن خط چشم و زدن سایه چشم به صورت حرفه ای
 
رضایت هنرجوی عزیز سالن قصر جم از دوره های آموزشی

چرا دوره آموزشی گریم عروس پر طرفدار است؟

یکی از ویژگی های جالب میکاپ این است که به زیر شاخه های مختلفی از جمله گریم کردن تقسیم می شود. در واقع از گریم کردن برای رفع ایرادات و نقص های صورت و فرم چهره هر فرد، استفاده می شود. بنابراین با توجه به این که هر مشتری دارای یک صورت و چهره با فرم و زاویه خاص خود است، گریم کردن عروس برای زاویه سازی نمودن فرم چهره، و داشتن یک آرایش خاص و زیبا اهمیت زیادی دارد. در دوره آموزشی گریم عروس، تکنیک های مختلفی از جمله تکنیک های متعادل سازی پوست، سایه روشن، و لیفتینگ و … آموزش داده می شود.

آموزش میکاپ عروس با مدرک معتبر
دوره گریم و میکاپ عروس

مراحل آموزش دوره گریم و میکاپ

یکی از مهم ترین نکاتی که در دوره آموزشی گریم و میکاپ فرا می گیرید این است که باید فرم صورت و انواع رنگ‌ های پوست را بشناسید. بنابراین با  توجه به فرم صورت هر فرد، بهترین مدل میکاپ و گریم را برای رفع عیوب و نواقص را برای هر مشتری انجام دهید. به طور کلی مراحل آموزش دوره گریم و میکاپ به شرح زیر است:

نحوه پاکسازی پوست به منظور افزایش میزان ماندگاری آرایش:

یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در افزایش مدت زمان ماندگاری آرایش روی صورت، این است که پوست باید به طور کامل آماده باشد تا بتوان مواد آرایشی مختلف را روی صورت استعمال کرد.

آموزش زیر سازی کردن پوست:

هر فرد ممکن است دارای پوستی با عیوب مختلف از جمله لک، جوش، کبودی، کک‌ومک، چروک و پف و … باشد. بنابراین برای داشتن یک پوست صاف و یکدست، باید پوست به خوبی زیر سازی شود.

آشنایی با فرم های مختلف صورت:

با توجه به این که هر فرد صورتی با فرم خاص خود را دارد، در این مرحله پس از شناخت فرم های مختلف صورت به آموزش متعادل ‌سازی چهره، چهره‌ پردازی و زاویه سازی پرداخته می شود.


سوالات متداول آموزش گریم و میکاپ عروس

هزینه دوره آموزشی میکاپ و گریم عروس چقدر است؟

هزینه دوره آموزشی میکاپ و گریم با توجه به مدت دوره، و میزان کیفیت دوره آموزشی در سالن های زیبایی مختلف، متفاوت خواهد بود.

لوازم مورد نیاز برای شروع دوره آموزشی میکاپ چیست؟

برای شروع دوره آموزشی به کرم‌ های مخصوص برای گریم، سایه، مداد چشم، مداد ابرو، ریمل، رژ گونه، انواع قلم، پرایمر، پالت ‌های کانتور، انواع پد، برس ابرو، موچین، پیشبند و … نیاز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *