سالن آرایش عروس در شمال تهران

سالن آرایش عروس در شمال تهران

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش اعتماد به نفس هر فرد، داشتن چهره ای زیبا و آراسته است. این موضوع با گذشت زمان و امروزه در مقایسه با گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل با وجود این که سالن های آرایش و زیبایی سال هاست فعالیت دارند، امروزه خدمات خود را گسترده تر کرده اند. به گونه ای که با مراجعه به سالن آرایش می توانید کلیه خدماتی که مربوط به زیبایی پوست و چهره و دست ها است، دریافت نمایید.

همین موضوع تاثیر زیادی در افزایش تعداد سالن آرایش که جدیدا راه اندازی شده اند، داشته است. در شهرهای بزرگ از جمله تهران نیز خانم ها به زیبایی خود اهمیت داده و برای حضور یافتن و رفتن به مجالس و مکان های مهم، به سالن های آرایشی می روند. به دلیل این که تعداد آرایشگاه ها و سالن های آرایش افزایش یافته، پیدا کردن سالن زیبایی زنانه در نیاوران با کیفیت هم دشوار شده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های سالن آرایش و زیبایی در شمال تهران با کیفیت می پردازیم.

سالن آرایش و زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که در پاراگراف بالا هم ذکر شد، همه ما شاهد افزایش راه اندازی و تاسیس شدن آرایشگاه های زنانه در تهران هستیم. به همین دلیل انتخاب آرایشگاه خوب و با کیفیت برای همه ما چالش برانگیز شده است. بنابراین در صورتی که برای حضور در مجالس مهم و مختلف مانند جشن عروسی، جشن عقد، تولد، شب یلدا، می خواهید صرفا به یک آرایشگاه با کیفیت بروید، لازم است که به ویژگی های زیر توجه داشته باشید:

۱- ارائه کردن خدمات مختلف

یک سالن آرایش خوب و با کیفیت به منظور افزایش رضایت مشتریان و مراجعین مختلف، خدمات متنوعی را در لاین های مجزا ارائه می کند. بنابراین زمانی که یک مشتری به آرایشگاه مراجعه می کند، می تواند در یک روز مشخص یا در صورت لزوم طی چندین جلسه خدمات مختلفی که به آن ها نیاز دارد، را دریافت نماید. از جمله خدمات مهمی که لازم است در یک آرایشگاه با کیفیت ارائه شود، می توان موارد زیر را نام برد:

👩 لاین مو  اکستنشن مو، کوتاهی مو، رنگ مو، براشینگ، لایت و مش مو، شینیون
💅 لاین ناخن  کاشت ناخن، طراحی ناخن، ترمیم کاشت ناخن، ژلیش
💄 لاین میکاپ  کاشت مژه، لیفت مژه، لیفت ابرو
🥰 لاین اصلاح و ابرو  کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی ناخن

۲- رعایت نظافت و بهداشت در محیط آرایشگاه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای انتخاب آرایشگاه با کیفیت و خوب به آن باید توجه زیادی داشته باشید، این است که باید در سالن و محیط آرایشگاه باید نظافت به طور کامل رعایت شود. این ویژگی در لاین هایی که به صورت مستقیم با سلامت پوست و موی مشتری ارتباط دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای مثال در لاین کاشت مژه، لیفت ابرو، و لیفت مژه، و کاشت ناخن از اهمیت بیشتری برخوردار است. در واقع منظور این است که نه تنها باید به نظافت ظاهری سالن آرایشگاه باید اهمیت داد. بلکه لازم و ضروری است که همه وسایل و تجهیزاتی که در سالن آرایش از آن ها استفاده می شود، استریل و تمیز باشد.

آرایش عروس در شمال تهران

۳- توجه به کیفیت محصولات و استفاده از تجهیزات مدرن

همان طور که می دانید در سالن آرایش از مواد و محصولاتی استفاده می شود که به صورت مستقیم روی پوست و موهای مشتریان استعمال می شود. بنابراین لازم است که از آرایشگر در مورد برندها و محصولاتی که قصد استفاده از آن ها دارد، سوال کنید. بدیهی است که هر چه میزان کیفیت محصولات و مواد قابل استفاده بیشتر باشد، میزان ماندگاری و کیفیت کار نیز افزایش خواهد یافت.

برای مثال در صورتی که قصد کراتین کردن موها، لیفت مژه یا لیفت ابرو را دارید؛ لازم است که حتما از محصولاتی با برندهای برتر و با کیفیت استفاده شود. چرا که نه تنها تاثیر زیادی در افزایش کیفیت کار کراتین موها، لیفت ابرو یا لیفت مژه دارد؛ بلکه آسیبی به موها و پوست نیز نمی رساند.

آرایش عروس در شمال تهران
میکاپ عروس آرایشگاه قصرجم
میکاپ عروس در شمال تهران
میکاپ عروس آرایشگاه قصرجم

۴- تعیین قیمت های مقرون به صرفه و مناسب

همان طور که می دانید هر چه میزان کیفیت کار پرسنل در سالن آرایش و زیبایی بیشتر باشد، بدیهی است که است که بر قیمت و هزینه تعرفه ها نیز افزوده می شود. در واقع این افزایش کیفیت به دلیل کیفیت بالای محصولات و تجهیزاتی است که استفاده می شود، یا تجهیزاتی است که از آن ها استفاده می گردد. اما به طور کلی تعیین هزینه های مقرون به صرفه و مناسب تاثیر زیادی در افزایش رضایت مشتریان دارد.

خدمات متنوع لاین مو در سالن آرایش قصر جم

یکی از بهترین خدماتی که معمولا در سالن های زیبایی ارائه می شود، مربوط به لاین مو است. چون داشتن موهایی آراسته و زیبا نیز تاثیر زیادی در افزایش زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس دارد. در لاین مو آرایشگاه قصر جم، خدمات متنوع و مختلفی از جمله براشینگ، رنگ و مش و لایت مو، کوتاهی مو با مدل های ژورنالی و کوپ، اکستنشن مو، و … ارائه می گردد.

خدمات متنوع لاین مو در سالن آرایش قصر جم

بنابراین می توانید هم متناسب با سلیقه و نظر خود بهترین مدل مو یا رنگ را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از آرایشگر خود مشاوره بگیرید تا متناسب با فرم چهره و رنگ صورت بهترین مدل را برای شما انتخاب نماید.

پر طرفدارترین سبک های میکاپ

یکی از تغییر و تحولاتی که در سال های اخیر در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه رخ داده، وجود سبک های مختلف آرایش و میکاپ و پر طرفدار بودن آن ها است. به گونه ای که  بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند سبک های جدید و خاص را انتخاب کنند. به همین منظور در سالن آرایش و زیبایی قصر جم به منظور افزایش استقبال مشتریان عزیز و جلب رضایت آن ها، کلیه سبک های پر طرفدار و خاص برای میکاپ را ارائه می کند. از جمله پر طرفدارترین سبک های میکاپ و آرایش می توان سبک های زیر را نام برد:

  • سبک هالیوودی

  • سبک اروپایی

  • میکاپ نود

  • میکاپ شرقی

چند نمونه از رضایت مشتریان عزیز سالن قصرجم


سوالات متداول سالن آرایش و زیبایی عروس در شمال تهران

هزینه میکاپ عروس چقدر است؟

با توجه به این که انواع سبک های آرایش و میکاپ وجود دارد، میزان کار لازم برای هر نوع میکاپ و با توجه به سلیقه مشتری متفاوت خواهد بود.

بهترین سالن آرایش عروس در شمال تهران کجاست؟

سالن آرایشی قصر جم در نیاوران واقع شده و کلیه خدمات زیبایی و انواع سبک های میکاپ را ارائه می کند.

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *