لیفت مژه در نیاوران

لیفت مژه در نیاوران

زیبایی چشم ها و مژه ها جز مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در زیبایی چهره محسوب می شود. به همین دلیل خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، روش های مختلفی را برای داشتن مژه های بلند و پر پشت انجام می دهند. بدیهی است که ریمل زدن مداوم به مژه ها باعث آسیب رسیدن به مژه ها و حساس شدن آن ها می شود. به همین دلیل لیفت مژه  به خانم های زیبا پسند توصیه می شود.

لیفت مژه یک روش نیمه دائمی و بدون آسیب است که با استفاده از آن به صورت طولانی مدت مژه هایی خوش حالت و زیبا خواهید داشت. همان طور که می دانید تعداد آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در تهران و سایر شهرهای بزرگ افزایش یافته است. به همین دلیل پیدا کردن سالن آرایش و زیبایی با کیفیت در شهرهای بزرگ کار آسانی نیست. در صورتی که شما نیز به زیبایی چهره و چشمان خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با لیفت مژه در نیاوران و نکات مهم پیدا کردن آرایشگاه خوب برای لیفت مژه در نیاوران آشنا شوید.

اهمیت لیفت مژه

همان طور که در پاراگراف بالا هم ذکر شد، مژه هایی خوش حالت و بلند داشتن جز مهم ترین آیتم های تاثیر گذار در زیبایی چهره هر فرد محسوب می شود. اما همه افراد بدیهی است که مژه های بلند و خوش حالتی ندارند. بدین صورت که مژه های آن ها بدون فرم، بی حالت و حتی رو به پایین است. به همین دلیل  چنین خانم هایی اقدام به لیفت مژه می کنند.

امکان لیفت مژه برای هر فردی وجود دارد و می تواند با مراجعه به سالن زیبایی قصر جم برای انجام آن اقدام کند. در واقع اهمیت لیفت مژه به دلیل ماندگاری طولانی مدت و تاثیر سریع آن است. به صورتی که دیگر نیازی به ریمل زدن و آرایش کردن چشم ها نیست. بلکه برای طولانی مدت مژه های خوش حالت و زیبا خواهید داشت.

لیفت مژه در نیاوران

لیفت مژه چگونه انجام می شود؟

آرایشگر و متخصصانی که برای مشتریان لیفت مژه انجام می دهند، ابتدا در مورد نحوه و میزان آرایش کردن چشم ها از مشتری می پرسند. سپس متناسب با فرم مژه ها و میزان صاف بودن آن ها، اقدام به لیفت مژه می کنند. برای این کار آرایشگر لازم است که ابتدا مژه ها از هر گونه مواد آرایشی از جمله ریمل، خط چشم، کرم و … را تمیز کند.

در مرحله بعد مژه‌ های بالایی را با یک لایه سیلیکونی و با یک چسب مخصوص (مانند چسب مخصوص برای چسباندن مژه مصنوعی) به پوست پشت چشم می چسباند. این مرحله برای هر مشتری با توجه به فرم و حالت مژه ها یا رو به پایین بودن مژه ها ممکن است بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول بکشد.

پس از آن چسب ها از روی مژه ها برداشته می شود تا فرم مژه ها مشخص شود. سپس یک لوسیون مخصوص روی مژه ها استعمال می شود تا مژه ها نرم شود.این لوسیون نرم کننده حاوی مواد ارگانیکی مختلف از جمله اسید تیوگلیکولیک (thioglycolic acid) و رابینگ الکل (اِماکول) است که باعث انعطاف بیشتر مژه ها و حالت گرفتن بهتر آن ها می شود. این لوسیون نرم کننده نیز لازم است که با توجه به فرم و جنس مژه ها بین ۵ تا ۱۰ دقیقه روی مژه ها بماند تا خوش حالت تر شود.

لیفت مژه چگونه انجام می شود؟

در برخی از آرایشگاه زنانه نیاوران برای مشتریانی که علاقه دارند، رنگ مژه های آن ها تغییر کند، از رنگ دانه های مخصوص مژه برای تغییر رنگ مژه ها استفاده می شود. در مرحله بعدی نیز یک روغن مخصوص مژه برای حالت دادن به مژه ها و سفت شدن حالت آن ها، استفاده می شود.

در مرحله آخر نیز یک کرم لوسیون حاوی مواد مغذی و کراتین روی مژه ها زده می شود تا به بازگشت رطوبت به مژه ها کمک کند. به صورتی که پس از استفاده از این لوسیون دیگر مژه ها خشک و بد حالت نمی شود.

مراقبت های مهم بعد از لیفت مژه چیست؟

به طور کلی لیفت مژه جز روش های بی خطر و بدون آسیب و با ماندگاری بالا محسوب می شود. اما لازم است که مراقبت هایی را پس از لیفت انجام دهید تا مدت زمان ماندگاری آن ها کاهش پیدا نکند. از جمله مهم ترین مراقبت ها بعد از لیفت مژه می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تا ۲۴ ساعت بعد از لیفت مژه به سونا و استخر و جکوزی و محیط های مرطوب نروید.
  2. از بوخور دادن صورت و در معرض بخار شدید قرار گرفتن خودداری کنید.
  3. برای شستن صورت خود مراقب باشید که آب به صورت مستقیم و با فشار زیاد به چشم ها برخورد نکند.
  4. در استخر شیرجه نزنید.
  5. زمان پاک کردن آرایش چشم ها فقط از شوینده های ملایم استفاده کنید و به ملایمت روی چشم و مژه ها دست بکشید.
  6. از تونر و میسلار واتر، یا هر گونه مواد حاوی پاک کننده آرایش چشم استفاده نکنید.
  7. با استفاده از فرچه های مخصوص به صورت روزانه مژه های خود را شانه بزنید و مرتب کنید.
  8. تا ۴۸ ساعت بعد از لیفت مژه از انجام ورزش های سنگین و سخت که باعث تعریق کردن می شود، خودداری کنید.
  9. در صورتی که علاقه به آرایش کردن و استفاده از ریمل دارید، از ریمل های معمولی استفاده کنید. توصیه می شود از ریمل های ضد آب و سنگین استفاده نکنید.

ویژگی های سالن زیبایی با کیفیت برای لیفت مژه در نیاوران

در صورتی که قصد لیفت کردن مژه های خود را دارید، توجه داشته باشید که صرفا این کار را در سالن های زیبایی با کیفیت و معتبر انجام دهید. چون استفاده از مواد لیفت و چسب های بی کیفیت باعث آسیب رسیدن به مژه ها می شود و همچنین ماندگاری زیادی هم ندارد. علاوه بر این، زمان مراجعه و پیدا کردن سالن زیبایی خوب توجه کنید که آرایشگاه دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. خدمات لیفت مژه، لیفت ابرو، و کاشت مژه در یک لاین جداگانه و مجزا انجام شود.
  2. فرد آرایشگر مهارت و تجربه کافی برای لیفت مژه داشته باشد.
  3. از وسایل و تجهیزات تمیز و جدید و استریل استفاده شود.
  4. آرایشگر دوره های تخصصی لیفت مژه گذرانده باشد.
  5. با انواع لیفت مژه برای مشتریان با سلیقه های مختلف آشنا باشد.

چند نمونه از رضایت مشتریان عزیز سالن قصرجم


سوالات متداول لیفت مژه در نیاوران

مدت ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

با توجه به مدل لیفت مژه و نوع مواد استفاده شده، مدت زمان ماندگاری لیفت بین ۴ هفته تا ۶ هفته خواهد بود.

هزینه لیفت مژه چقدر است؟

لیفت مژه انواع و مدل های مختلفی دارد و هزینه آن با توجه به سلیقه مشتری متفاوت خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *