تاتو در نیاوران

امروزه توجه و اهمیت به زیبایی تا حدی زیاد شده که خانم ها و آقایان برای حضور در محافل و مکان های مختلف ترجیح می دهند صورتی زیبا و آراسته و حتی با آرایش های دائمی داشته باشند.

صفر تا صد تاتو در نیاوران

این موضوع در بین خانم های شاغل و افرادی که وقت و زمان کافی برای آماده شدن و آرایش کردن ندارند، بیشتر دیده می شود. به صورتی که خانم ها علاقه دارند که با تاتو آرایشی دائمی و همیشگی داشته باشند.

در صورتی که قصد انجام تاتو در نیاوران را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با تاتو، مزایا و معایب آن و بهترین سالن زیبایی زنانه در تهران برای انجام تاتو، به طور کامل آشنا شوید.

تاتوی ابرو در نیاوران
تتو در نیاوران
تاتو در نیاوران

تاتو جزو یکی از انواع آرایش های زنانه است که سال هاست در سراسر دنیا و از جمله ایران در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی با کیفیت از جمله آرایشگاه های زنانه نیاوران انجام می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

بهترین سالن زیبایی برای تاتو در نیاوران

همان طور که می دانید امروزه سالن های زیبایی مختلفی در سراسر تهران راه اندازی شده که خدمات مختلف از جمله تاتو بدن را ارائه می کنند.

بنابراین زمان تاتو باید به خوبی در مورد سالن زیبایی تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که موارد بهداشتی در آن به خوبی رعایت می شود.

جهت انتخاب آرایشگاه زنانه تهران برای تاتو به نکات زیر دقت کنید:

  • استفاده از وسایل استریل و جدید برای هر مشتری
  • توجه و احترام به سلیقه و نظر مشتری برای انتخاب طرح تاتو
  • استفاده از وسایل ضد عفونی کننده برای استریل کردن وسایل
  • توجه کنید که از جوهر جدید برای شما استفاده شود.
  • استفاده از دستکش های جدید و تمیز
  • مجهز شدن سالن زیبایی به دستگاه اتوکلاو برای ضد عفونی کردن کامل وسایل

تاتو چیست؟

تاتو یک روش آراستن صورت و بدن به صورت دائمی است که با نام دیگر خالکوبی هم از گذشته تاکنون شناخته می شود.

در این روش، با استفاده از سوزن های ریز و مخصوص جوهر و رنگدانه های متناسب با نوع پوست، به زیر پوست با طرح مورد نظر تزریق می شود.

این سوزن ها به یک ابزار مخصوص متصل شده که سوزن ها را بین ۵۰ تا ۳ هزار بار به سمت بالا و پایین در پوست وارد می کند. به صورتی که جوهرها و رنگدانه های مخصوص تاتو به عمق ۱ میلی متری پوست وارد شود.

در لایه میانی پوست، سلول های ثابتی وجود دارد که پس از تزریق شدن جوهرها داخل آن، باعث می شود که تاتوها بدون تغییر و ماندگار با همان طرح اصلی روی پوست بماند.

انواع تاتو

استقبال خانم ها و آقایان از ابتدا تاکنون که تتو در سالن های زیبایی انجام می شود، تا حدی افزایش یافته که امکان انجام و خالکوبی کردن طرح های مختلف روی قسمت های مختلف برای همه افراد فراهم شده است.

علاوه بر این، از تاتو می توان به عنوان راهی برای پوشاندن عیوب مادر زادی یا زخم ها و بخیه هایی که روی بدن یا صورت وجود دارد، هم استفاده کرد.

به همین دلیل می توان گفت که تتو به چندین دسته مختلف تقسیم می شود که انواع آن به شرح زیر است:

تاتو ابرو:

یکی از رایج ترین انواع تاتو که هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود، تاتو ابرو است. این نوع تتو برای افرادی پیشنهاد می شود که بر اثر اتفاقات مختلف مانند تصادف یا ضربات شدید و به جا ماندن جای بخیه، ابروهای خود را از دست داده اند.

همچنین تاتو ابرو برای افرادی که به صورت ژنتیکی و طبیعی ابروهای کم پشت و نازکی دارند، مناسب است.

تاتو لب:

یکی از بهترین انواع تاتو که بین خانم ها محبوب است، تاتو لب می باشد. این روش نیز برای افرادی که به صورت ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند، افراد لب شکری و خانم هایی که وقت کافی برای آرایش کردن و آماده شدن ندارند، پیشنهاد می شود.

تاتو لب

تاتو بدن:

تاتو بدن نیز به عنوان یکی از رایج ترین انواع تاتوها شناخته می شود که سال هاست در سراسر دنیا انجام می شود. در این نوع تتو نیز فرد می تواند، طرح و مدل دلخواه خود را روی هر قسمت از بدن که می خواهد، طراحی و تتو کند.

این روش معمولا توسط افرادی که قسمتی از بدن آن ها دارای نواقص و عیوب مادر زادی است، برای پوشاندن جای بخیه، ماه گرفتگی یا خورشید گرفتگی و … انجام می شود.

علاوه بر این، برخی افراد برای زیبایی اندام و قسمت های مختلف بدن خود، اقدام به تاتو بدن می کنند.

ماندگاری خدمات تاتو در نیاوران چقدر است؟

همان طور که می دانید یکی از دلایل محبوبیت تاتو به دلیل ماندگاری زیاد آن است. در صورتی که مدت زمان ماندگاری تتو روی بدن یا سایر قسمت های ذکر شده ، به نوع تاتو و عمق کاشت رنگ، نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن بستگی دارد.

علاوه بر این، برخی افراد عقیده دارند که هر چه میزان و رنگ تاتو تیره تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. در نگاه اول و به صورت اصولی بله این عقیده صحیحی است.

اما توجه داشته باشید که استفاده زیاد از رنگ برای تاتو باعث غیر طبیعی به نظر رسیدن رنگ آن و چهره فرد می شود.

علاوه بر این، به طور کلی تر می توان گفت که میزان ماندگاری تاتو به نوع تاتو نیز بستگی دارد. به همین منظور در ادامه مقاله به معرفی کامل تر انواع تتو در نیاوران و میزان ماندگاری هر کدام می پردازیم.

تاتو معمولی

تاتو معمولی در مقایسه با سایر روش های دیگر تاتو میزان ماندگاری بیشتری دارد. در این روش معمولا از رنگ های دارای سرب استفاده می شود و دلیل ماندگاری آن نیز همین موضوع است. اما این روش تتو در نیاوران در سالن زیبایی قصر جم توصیه و انجام نمی شود.

میکروپیگمنتیشن

در میکروپیگمنتیشن از کاتریج های یک بار مصرف و به ویژه تست رنگ استفاده می شود. به همین دلیل میزان ماندگاری آن بین ۶ ماه تا ۲ سال خواهد بود. این روش به دلیل ایمنی بیشتر و بهداشت بهتر طرفداران خاص خود را دارد.

علاوه بر این، پس از گذشت این مدت فرد می تواند طرح دیگری را تاتو کرده یا از تتو کردن به طور کامل منصرف شود و به ریموو تتو قدیمی اقدام کند.

میکروبلیدینگ

این روش تتو نیز ماندگاری کم تری نسبت به دو روش دیگر دارد و معمولا توسط افرادی انجام می شود که علاقه به تاتو موقت دارند. میکروبلیدنیگ ابرو از ایمنی بالایی برخوردار است و در آن بهداشت به بهترین نحو رعایت می شود.

انجام حرفه ای میکروبلیدینگ در نیاوران بصورت کاملا اصولی و بهداشتی توسط سالن قصرجم انجام میگیرد.

میکروبلیدینگ


سوالات متداول تاتو در نیاوران

هزینه تتو در نیاوران چقدر است؟

با توجه به اندازه طرح تاتو و نوع رنگ مورد استفاده هزینه تاتو متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه تاتو اعضای حساس بدن بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر در تعیین هزینه تاتو چیست؟

هزینه نهایی تاتو با توجه به اندازه تاتو، ناحیه تتو، سابقه و مهارت تاتو کار، موقعیت سالن زیبایی و … تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *